Blogiarkisto

Farmasialiiton edustajiston vaalin tulos on selvillä

Vaalissa valittiin 23 edustajaa kaudelle 2017-2021 ja kaksi opiskelijaedustajaa kaudelle 2017-2018. Äänestysprosentti oli n. 21.

25.09.2017 | AjankohtaistaBlogi - Proviisori NYT!

Johan on työmarkkinat: Kikyn toinen kierros

Vuosi sitten kilpailukykysopimus toi 24 tunnin vuosittaisen työajanpidennyksen kaikille sektoreillemme, joista kullakin on omat sovellustapansa. Mikäli työntekijällä ei ole työehtosopimusta, kuten kaupan alan ylemmillä toimihenkilöillä, ei työajanpidennystä toteuteta. Apteekkien tuntityöntekijät jäivät myös työajanpidennyksen ulkopuolelle.

21.09.2017 | Blogi - Johan on työmarkkinat!

Proviisori NYT: Se tunne kun…

Osallistuin Farmasialiiton johtamiskoulutukseen, jossa käsiteltiin tunteita ja tunteiden johtamista työelämässä. Tunteet vaikuttavat niin yksilön kuin yhteisönkin suorituskykyyn ja siten myös yrityksen tulokseen. Eräs koulutuksesta mieleen jäänyt ajatus oli, että tunteiden hallinta ja johtaminen vaatii niiden tunnistamista. Mutta entä jos tunnetta ei osaakaan nimetä? Tai jos sitä ei ole edes mahdollista nimetä.

18.09.2017 | Blogi - Proviisori NYT!

Johan on työmarkkinat: Kesälomalla levätään – taukoja tarvitaan muulloinkin

Suurelle osalle suomalaisia tämä aika on vuoden parasta aikaa. Kesälomat ovat alkaneet tai alkavat aivan pian. Vihdoinkin on aikaa ja mahdollisuuksia palautua työn rasituksista ja tehdä jotain ihan muuta. Nyt ladataan akkuja tai tarkemmin sanottuna aivoja loman jälkeistä elämää varten.

19.06.2017 | Blogi - Johan on työmarkkinat!

Proviisori NYT: Millä tavoin sinä voit edistää rationaalisen lääkehoidon edistämistä?

Rationaalisen lääkehoidon toimeenpano-ohjelman työ jatkuu myös tänä vuonna. Ohjausryhmä jätti väliraporttinsa alkuvuodesta 2017. Toimeenpano-ohjelma keskittyy viiden pääteeman suunnitteluun ja toteutukseen:

11.05.2017 | Blogi - Proviisori NYT!