FLOp - opiskelijoiden jäsenyhdistys

Suomen Farmasialiiton opiskelijat FLOp ry edustaa kaikkia farmasian alan opiskelijoita Farmasialiitossa ja tavoitteemme on tuoda opiskelijoiden ääni kuuluviin liiton asioissa. Jäseniämme on useissa liiton eri toimielimissä (esimerkiksi liiton hallituksessa) vaikuttamassa osaltaan alan kehitykseen.

Farmasialiiton jäsenenä pääset lukuisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin liikunnasta koulutuksiin ja keikkoihin joko ilmaiseksi tai hyvin edullisesti. Osallistuminen paikallistoiminnan tapahtumiin on helppo tapa tutustua monenlaiseen puuhaan paritanssista paintballiin ja viinikoulutuksesta uusimpiin leffoihin, samalla tutustut muihin alan opiskelijoihin ja tuleviin kollegoihin. Tietoa tapahtumista saat Facebook-sivultamme.

Liiton järjestämät koulutustilaisuudet antavat sinulle uusinta tietoa ammatillisista asioista ja oikeuksistasi työntekijänä. Esimerkiksi liiton päivittämät opiskelijoiden palkkasuositukset auttavat sinua neuvottelemaan palkan työskennellessäsi opiskeluaikana. Käytännön tieto ja liiton tuki ovat tärkeitä myös muiden opiskelun käännekohtien yhteydessä, esim. kun valmistut ja siirryt työelämään tai lähdet apteekkiharjoitteluun. Farmasialiitto tarjoaakin opiskelijajäsenilleen työelämään valmistavan koulutuspaketin, joka sisältää työnhaku- ja neuvottelutaidon koulutusta edellä mainittujen vuosikurssikohtaisten koulutusten lisäksi. FLOp tiedottaa jäseniään Farmasialiiton kuulumisista alan opiskelijan näkökulmasta ja toimii siten linkkinä opiskelun ja työelämän välillä.

Toimintaa koordinoi FLOpin hallitus. Varsinainen toiminnan järjestäminen on kunkin opiskelukaupungin paikallistoimijoiden vastuulla ja paikallistoimintaa löytyy niin Turusta, Helsingistä kuin Kuopiostakin.

Toimintaan pääset mukaan tulemalla tapahtumiin ja ottamalla rohkeasti yhteyttä floppilaisiin joko henkilökohtaisesti tai vaikkapa keskustelupalstalla tai tällä palautelomakkeella.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

FLOpin foorumi

FLOpin keskusteluun pääset osoitteella flop.fi/foorumi Myös ilmoittautumiset FLOpin tapahtumiin löydät foorumilta!