FLOpin paikallistoiminta

Koko Suomen kattavan FLOpin lisäksi toimimme myös paikallisesti jokaisessa farmasian opiskelukaupungissa Kuopiossa, Helsingissä ja Turussa. Kunkin paikkakunnan oma aktiivinen paikallistoiminnan hallitus vastaa pääasiassa tapahtumien ja koulutusten järjestämisestä alueensa jäsenille. Oman kaupungin tapahtumien lisäksi opiskelijat voivat osallistua myös muissa kaupungeissa järjestettäviin tapahtumiin.

Toimintamme on iloista ja rentoa yhdessä tekemistä ja mukaan on helppo päästä. Mikäli sinulla on hyviä tapahtumaideoita ja/tai halua olla mukana järjestämässä toimintaa opiskelupaikkakunnallasi, tai haluat kokemusta järjestötoiminnasta ilman liikaa vastuuta, niin älä epäröi ottaa yhteyttä FLOpin hallitukseen!

FLOp Kuopio

FLOp Kuopion paikallistoiminnassa häärii aktiivisia toimijoita, jotka ideoivat ja järjestävät ahkerasti tapahtumia Itä-Suomen yliopistossa opiskeleville Farmasialiiton opiskelijajäsenille. Viime vuosina jäsenet ovat saaneet nauttia Kuopiossa niin paintballista, edullisista leffailloista, ratsastuksesta, autosuunnistuksesta kuin viini- ja suklaakoulutuksestakin! Tietoa tapahtumista löytyy Facebookista tai Kuopion opiskelijoiden tapahtumakalenterista. Paikallistoimijoiden kokouksissa ideoidaan tulevia tapahtumia emännän loihtimien herkullisten tarjoilujen ääressä kuopiolaisittain leppoisassa tunnelmassa. Jos mielessäsi on hyviä tapahtumaideoita, niin ota rohkeasti yhteyttä ja tule vaikka itse mukaan järjestämään tapahtumaa!

FLOp Åbo

FLOp Åbo pyörii muutaman paikallistoimijan voimin. Turussa ohjelmat järjestetään Åbo Akademin farmasianopiskelijoille. Turussa on pieni määrä ”floppaajia”, mutta sitäkin aktiivisempia! Viimeisten vuosien aikana on järjestetty esimerkiksi joogaa sekä teatteri- ja jouluaskarteluiltoja. Jos Turun ankkalampi kiinnostaa, välkommen med, vi är aldrig för få!

FLOp Helsinki

FLOp Helsingin paikallistoimijat järjestävät jäsenilleen syksyisin ja keväisin sekä koulutus- että kulttuuritapahtumia. Viime vuosina on järjestetty mm. ratsastusta, jousiammuntaa, ensiapukoulutusta ja kakkugalleriaexcuja. Tapahtumia suunnitellaan läpi lukuvuoden paikallistoimijoiden kokouksissa, joihin tervetulleita ovat kaikki toiminnasta kiinnostuneet jäsenet. Uudet ideat ja ihmiset otetaan innolla vastaan!