Edut jäsenelle

Farmasialiiton jäsenenä saat monipuolisia etuja kattavasta edunvalvonnasta laadukkaisiin vapaa-ajan palveluihin. Jäsenedut koskevat liiton jäseniä, olitpa sitten opiskelija tai valmistunut. Voit jatkaa jäsenyyttäsi myös eläkkeelle siirtymisen jälkeen.

Jäsenetuna voit mm. vuokrata edullisia mökkejä tai lomaosakkeita. Lisäksi on useita vaihtuvia etuja vapaa-aikaan ympäri Suomen. Vakuutuksista olemme neuvotelleet jäsenillemme alennuksia. Jäsenlehdet, kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä Farmasia ja neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Dosis, kuuluvat myös jäsenetuihin (eläkeläiselle Farmasian tilausmaksu 30 €/vuosi). Yrittäjille on tarjolla etuja mm. Akateemiset Yrittäjät AKY ry:n kautta.

Farmasialiitto jakaa apurahoja ammatilliseen kehittymiseen ja ulkomailla opiskeluun. Halutessasi voit liittyä Erityiskoulutettujen työttömyyskassaan (Erko) Farmasialiiton kautta. Työttömyyskassan jäsenyys ja työssäoloehdon täyttyminen takaavat sinulle ansiosidonnaisen työttömyyspäivärahan.

Farmasialiiton jäsenedut lyhyesti

• Farmasia ja Dosis lehdet sekä taskukalenteri