Olet farmasian alan ammattilainen!

Farmasialiitto on Suomen ainoa farmasian alan ammattiliitto. Kanssamme kehityt ja verkostoidut alasi huppuammattilaisten kanssa eli juuri siihen joukkoon, johon varmasti haluat kuulua. Saat kattavasti ajankohtaista tietoa ja pääset osalliseksi alan huipputapahtumiin. Haluat myös osallistua neuvotteluihin tulevaisuutesi palkoista ja reiluista pelisäännöistä työelämässä. Olemme kokonaisvaltaisen ammattimainen turvatyyny työelämän tyynysotaan. Akavalaisuus on voimavara, joka kantaa neuvotteluista vapaa-ajan etuihin asti.

Farmasialiitto on mukanasi opintojen alusta lähtien. Suomen Farmasialiito tarjoaa jäsenilleen farmasian alan laajimman kollegaverkoston! Olemme farmasian alan merkittävin ja ainoa sekä farmaseutteja että proviisoreja laaja-alaisesti yhdistävä ammattiliitto Suomessa.

Mitä maksaa?

Farmasialiiton jäsenmaksu on tutkinnon suoritettuasi 37 € kuukaudessa. Opiskelijat maksavat Suomen Farmasialiiton opiskelijat FLOp ry:n jäsenmaksun, joka on 25 € vuodessa. Jäsenmaksu on täysimääräisesti verovähennyskelpoinen.

Mitä 37 eurolla kuukaudessa saa?

Farmasialiiton jäsenenä saat monipuolisia konkreettisia etuja kattavasta edunvalvonnasta laadukkaisiin vapaa-ajan palveluihin. Jäsenpalveluiden ydin on taloudellisessa ja ammatillisessa edunvalvonnassa. Alan laajimmista urapalveluista saat ideoita ja neuvoja työelämän eri vaiheisiin. Pelkästään konsultaatio työsuhdeasioissa juristin kanssa yksityisessä asianajotoimistossa maksaa noin 300 €/tunti. Olemme vain puhelun päässä!

Farmasialiiton jäsenedut ja-palvelut lyhyesti

• Kattavat urapalvelut
  • Liiton lakimiesten apu
  • Työsuhdeneuvonta