Palvelut jäsenelle

Jäsenpalveluiden ydin on taloudellisessa ja ammatillisessa edunvalvonnassa. Farmasialiitto on Suomen ainoa farmasian alan ammattiyhdistys. Olemme siis se porukka, jonka kautta verkostoidut juuri oikeaan kollegiaaliseen joukkoon. Tuemme ja autamme jäseniämme uran jokaisessa vaiheessa; tarjoamamme asintuntojkayhteisön tuki on turvallinen kasvualausta asiantuntijuudelle ja vahvalle urakehitykselle. Farmasialiiton jäsenenä pääset käsiksi alan kattavimpiin ja monipuolisimpiin urapalvelveluihin.

Farmasialiitto neuvottelee apteekkien farmaseuttisen henkilöstön palkoista ja muista työsuhteen ehdoista suoraan Apteekkien Työnantajaliiton kanssa. Farmasialiitto on akavalaisten neuvottelujärjestöjen (JUKO julkisen sektorin ja YTN lääketeollisuuden) jäsenenä mukana muiden farmasian alan sektorien palkka- ja työehtojen neuvotteluissa.

Farmasialiitto vaikuttaa aktiivisesti lääkepolitiikkaan ja farmasian alan koulutuslinjauksiin sidosryhmäyhteistyönsä kautta. Liitto antaa lausuntoja ja kannanottoja farmasian alan ammattilaisia ja lääkepolitiikkaa koskevissa asioissa ja osallistumme asiantuntijana alaa kehittäviin työryhmiin.

Palvelut jäsenille lyhyesti

• työsuhdeneuvonta (myös henkilökohtainen neuvonta puhelimen tai sähköpostin välityksellä)
    • työehtosopimukset
    • palkkasuositukset