Jäsenyys Farmasialiitossa

Työnantajapuoli on vahvasti järjestäytynyt, joten työntekijänkin on järkevintä ja turvallisinta olla järjestäytynyt. Muuttuvassa työelämässä farmaseutit, proviisorit, lääkealan erikoiskoulutetut ja farmasian opiskelijat turvaavat ammatillisen kehityksensä, uudistumiskykynsä ja oikeudenmukaisen kohtelunsa liiton kautta verkostoitumalla sekä osallistumalla koulutuksiin.

Tavoitteenamme on, että Farmasialiiton moderni ammatillinen, oikeudellinen ja taloudellinen edunvalvonta sekä laadukkaat palvelut vastaavat jäsenten todellisia tarpeita. Vuoteen 2019 mennessä järjestäytymisen aste on korkea liiton jokaisella sektorilla uudistuvan, tuloksellisen ja vaikuttavan toiminnan ansiosta.

Farmasialiiton jäsenpalveluista saat apua kaikissa jäsenyyttäsi koskevissa asioissa. Jäsenpalvelu vastaa mielellään kysymyksiisi jäsenyydestäsi,  lehtitilaus- ja osoiterekistereistä sekä jäsenmaksuasioista. Olemme näkyvästi lähellä jäseniämme kaikessa toiminnassamme.