Fimnet

Fimnet (Finnish Medical Network) on Suomen Lääkäriliiton, Suomen Apteekkariliiton, Suomen Hammaslääkäriliiton, Suomen Eläinlääkäriliiton, Suomen Farmasialiiton sekä Suomen Proviisoriyhdistyksen jäsenille suunnattu suljettu sosiaalisen median palvelu. Palvelu tarjoaa käyttäjilleen mahdollisuuden keskusteluun ja keskitettyyn tiedonvälitykseen.

Farmasialiitto Fimnetissä

Farmasialiiton jäsenet on lisätty Fimnetissä automaattisesti alueellisiin ryhmiin postinumeron mukaan sekä sektorikohtaiseen ryhmään Farmasialiiton jäsenrekisterissä olevan työskentelysektorin mukaan. Opiskelijajäsenet on lisätty alueellisen ryhmän lisäksi opiskelijoiden omaan ryhmään, jossa ovat automaattisesti kaikki Farmasialiiton jäsenrekisterissä olevat opiskelijajäsenet.

Alueverkostojen tapahtuma- ja muu viestintä tapahtuu Fimnet-ryhmien kautta. Kannattaa siis seurata sähköpostin kautta ja suoraan keskustelupalstan kautta ryhmien viestintää!

Alueelliset ja sektorikohtaiset ryhmät ovat kaikille Farmasialiiton jäsenille avoimia. Ainoastaan Farmasialiiton jäsenet pääsevät niitä katsomaan ja halutessaan liittymään niihin. Entuudestaan tutun keskusteluominaisuuden lisäksi ryhmissä ylläpitäjät voivat luoda tiedotteita sekä tapahtumia, ja näistä on mahdollista lähettää suoraan Fimnetistä ilmoitus sähköpostitse kaikille kyseisen ryhmän jäsenille.

Ryhmien sisällä on mahdollista käydä muuttamassa henkilökohtaisia asetuksia koskien sähköposti-ilmoituksia. Asetuksista löytyy valinnat ”Tilaan uudet tiedotteet ja tapahtumat sähköpostiini” ja ”Tilaan ryhmän uutisvirran sähköpostiini”. Nämä ovat siis ryhmäkohtaisia, eli muutokset täytyy tehdä halutessaan jokaiseen ryhmään erikseen.

Mikäli salasana ja/tai käyttäjätunnus on hukassa

Klikkaa Fimnet-palvelun etusivulta kohtaa "tunnus tai salasana hukassa?" Seuraa ohjeistusta kadonneen käyttäjätunnuksesi tai salasanasi saamiseksi. Mikäli yhteystietosi ovat ajan tasalla Farmasialiiton jäsenrekisterissä, voit tilata uuden salasanan tekstiviestillä tai sähköpostitse. Pidäthän huolen, että kaikki yhteystietosi ovat ajan tasalla.

Fimnet-ohjeet

Löydät kattavan Fimnet-ohjeistuksen tästä

ja tarkemman ohjeistuksen nimen piilottamiseen Fimnetissä tästä.