Urasuunnittelu

Urasuunnittelu on toimintaa, jonka lähtökohtana ovat sinun tarpeesi ja toiveesi. Urasuunnittelu on koko työelämän kestävä prosessi ja asenne. Oman uran suunnittelu vaatii pysähtymistä, keskittymistä ja ajatustyötä työskentelitpä millä sektorilla tahansa. Meiltä saat apua mm. omien tavoitteiden ja osaamisen tunnistamisessa ja jatkokoulutustarpeiden pohdinnassa.

Jokainen farmasian alan ammattilainen toimii asiantuntijatehtävissä, ja jokaisen on aika ajoin hyvä pysähtyä näiden kysymysten ääreen:

• Mihin olen menossa?
  • Mikä minua kiinnostaa?
  • Miten tästä eteenpäin?
  • Mitä osaan?
  • Mikä on minulle tärkeää?
  • Mitä mahdollisuuksia minulla on?

Oman osaamisen ja vahvuuksien tunnistaminen on keskeisessä roolissa urasuunnittelussa. Tunnistamalla oman osaamisesi ja omat vahvuutesi pystyt vakuuttavammin kertomaan itsestäsi ja osaamisestasi työelämän eri tilanteissa. Voit pohtia urasuunnitteluun liittyviä kysymyksiä urapalvelumme portaalissa. Tarjoamme myös koulutusta urasuunnitteluun liittyvissä kysymyksissä. Voit myös ottaa yhteyttä henkilökohtaiseen uraneuvontapalveluumme.

Urasuunnittelun palvelut