Hae tapahtumia

Farmakologiaa apteekin arkeen

Koulutuksen sisältö:

• farmakologian perusteiden kertaus
  • yleisimpien sairausryhmien hoidossa käytettävien lääkkeiden farmakologiaa
  • tietokantojen tarjoaman tiedon soveltaminen lääkeneuvonnassa

Farmasian oppimiskeskuksen verkkokoulutukset suoritetaan Optima -verkko-oppimisympäristössä. Koulutukset koostuvat asiantuntijaluennoista sekä erilaisista oppimista tukevista tehtävistä. Verkkokoulutusten suorittamiseen tarvitaan nopealla internet - yhteydellä varustettu tietokone, johon on liitetty kaiuttimet tai kuulokkeet. Jokaisella osallistujalla tulee olla oma henkilökohtainen sähköpostiosoite (ei apteekin yleinen sähköpostiosoite).

Koulutukset ovat Farmasialiiton jäsenille maksuttomia. Koulutuksen normaalihinta on 190 € +alv/osallistuja, joten suorittamatta jättämisestä perimme 75 €:n peruutusmaksun. Voit osallistua vain yhteen koulutukseen.

Paikkoja kursseille on rajoitettu määrä. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Koulutus on tällä hetkellä täynnä, mutta voit ilmoittautua jonotuslistalle. Ilmoitamme erikseen jokaiselle, jos paikkoja vapautuu.

Ilmoittautuminen aukeaa ma 19.6. klo 7:00. Ilmoittauduthan 29.8.2017 mennessä ilmoittautumislomakkeella. Peruutukset koulutukseen tulee tehdä 29.8.2017 mennessä osoitteella katja.sippola@farmasialiitto.fi.

Tapahtuman kuvaus

Farmasialiiton juhlavuoden kunniaksi haluamme tarjota liiton jäsenille mahdollisuuden osallistua maksuttomasti yhdelle Farmasian oppimiskeskuksen verkkokurssille syksyllä 2017. Tulevan soten myötä osaamisen merkitys tulee entisestään korostumaan, ja haluamme osaltamme olla tukemassa tätä kehitystä. Varaa paikkasi ajoissa päivittämään osaamisesi farmakologiassa tai reseptiasiakkaan palvelussa!

Paikka ja aika

Paikkakunta