Farmasialiiton 100-vuotisjuhla jäsenille

Farmasialiitto täyttää 100 vuotta 2017!

Kutsumme kaikki jäsenemme viettämään kansamme spektaakkelimaista juhlaa 7.10.2017 klo 18.30 alkaen. Juhlapaikkana toimiii Marina Congress Center, Helsingissä. Ovet tilaisuuteen avataan klo 17.30.

Illan ohjelmassa artistit Ressu ja Jussi ja tilaisuuden juontaa Tomi Tuominen. Illan päättää coverbändi Nitrodisco!

Illalliskortin hinta on 70 €. Illalliskortti sisältää kolmen ruokalajin illallisen juomineen sekä ohjelman.
Illalliskortti maksetaan laskua vastaan. 15.6.2017 mennessä ilmoittautuneille on lähtetty lasku kesäkuussa ja sen jälkeen ilmoittautuneille lähetetään lasku syyskuussa.

Sitova ilmoittautuminen viimeistään 15.9.2017 ilmoittautumislomakkeella. Paikkoja tilaisuuteen on rajoitetusti. Ilmoittautumisestasi saat vahvistusviestin sähköpostiisi (katso myös roskapostisi, koska vahvistus saattaa mennä sinne suoraan). Ilmoittautuminen on onnistunut, jos Tallenna -painikkeen jälkeen tulee näkyviin teksti Ilmoittautumisen tiedot tallennettiin.

Tilaisuuden pukukoodi on tumma puku. Vinkkejä pukeutumiseen sekä naisille ja miehille löydät esimerkiksi täältä.

Paikka ja aika

Marina Congress Center