Hae tapahtumia

Farmasialiiton johtamiskoulutus - Tunteet työelämässä & tunnejohtaminen

Lauantai 9.9.2017
8:30 Bussikuljetus Helsingin keskustasta Tuohilammelle, aamiainen perillä
10:00 Tervetuloa koulutukseen! Riikka Leppänen, koulutustyöryhmän puheenjohtaja ja Sanna Valasmo-Lunkka, markkinointijohtaja, itsehoito, Orion Pharma
10:15 Johdatus tunnejohtamiseen Jarkko Rantanen, psykologi, tietokirjailija, Human Advisor
12:00 Orionin puheenvuoro
12:30 Lounastauko ja mahdollisuus ulkoiluun
14:30 Voimat tunteiden takana - Opit seitsemän tärkeää ja käyttökelpoista voimaa, jotka tunteiden taustalla vaikuttavat
15:30 Iltapäiväkahvit
16:00 Tunnejohtamisen työkalut - Käydään läpi joukko tunnejohtamisen työkaluja. Opit keinoja positiivisten tunteiden herättelyyn ja negatiivisten tunteiden käsittelyyn
18:30 Päivän päätös
19:00 Illallinen, rentoa yhdessäoloa ja saunomista

Sunnuntai 10.9.2017
8:00 Aamiainen
9:00 Farmasialiiton kuulumiset Kirsi Kvarnström, puheenjohtaja ja Riitta Uusi-Esko, farmaseuttinen johtaja,Suomen Farmasialiitto
9:30 Ajankohtaista työmarkkinoilla Minna Huhta, työsuhdeasiamies, Suomen Farmasialiitto
10:15 Vaihtoehto 1: Työsuhdeklinikka: Esimiestyön haastavat kysymykset Minna Huhta, työsuhdeasiamies, Suomen Farmasialiitto
10.15 Vaihtoehto 2: Esimiehen strateginen viestintä Eeva Kaarne, vuorovaikutusvalmentaja, FM
9:00-12:50 CV-klinikka (Erillinen ajanvaraus myöhemmin)
12:55 Koulutuspäivien päätös ja palaute
13:00 Lounas
14:00 Bussikuljetus Tuohilammelta Helsingin rautatieasemalle

Koulutuspäivien osallistumismaksu on 100 euroa (valmistuneet) ja 40 euroa (opiskelijat ja työttömät) Farmasialiiton jäsenille, kun ilmoittaudut 1.8.2017 mennessä ja 140 euroa, kun ilmoittaudut 27.8.2017 mennessä. Osallistumismaksu on Farmasialiittoon kuulumattomille 260 euroa, kun ilmoittaudut 1.8.2017 mennessä ja 300 euroa, kun ilmoittaudut 27.8.2017 mennessä.

Osallistumismaksu sisältää johtamiskoulutuksen luennot, ateriat ja ilta­ohjelman, majoituksen Tuohilammella kahden tai kolmen hengen huoneissa (la-su) ja bussikuljetukset Helsingin keskustasta Tuohilammelle ja takaisin. Koulutuksen materiaalit jaetaan sähköisesti. Tuohilammella on 70 yöpymispaikkaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Opiskelijoille varattu korkeintaan 20 yöpymis­paikkaa.

Sitovat ilmoittautumiset 27.8.2017 mennessä tästä. Ohjelman löydät pdf-muotoisena tästä.

Koulutusviikonlopun järjestää Suomen Farmasialiiton Proviisorineuvottelukunta ja Proviisoriverkoston koulutustyöryhmä. Yhteistyössä Orion Pharma.

Tapahtuman kuvaus

Koulutus on suunnattu proviisoreille, maistereille, johtavassa asemassa oleville farmaseuteille ja proviisori- sekä maisteriopiskelijoille.

Koulutuksessa opit, mitä tunnejohtaminen tarkoittaa ja mitä hyötyä siitä on. Opit perusasiat tunteiden vaikutuksista, miksi tunteilla on niin suuri merkitys työssä sekä miten tunteita voi lähestyä, käsitellä ja johtaa tuloksellisesti. Saat konkreettisia työkaluja, miten lähestyä omia ja muiden tunteita erilaisissa tilanteissa. Työpajoissa voit keskittyä joko esimiestyön haastaviin kysymyksiin tai esimiehen strategiseen viestintään ja osallistua CV-työpajaan. Koulutusviikonloppu tarjoaa katsauksen myös ajankohtaisiin asioihin ja mahdollisuuden rentoutua ja tavata kollegoitasi Tuohilammen kauniissa ympäristössä."

Jarkko Rantanen on psykologi, tietokirjailija ja työelämän tunnetaitojen erikoisosaaja. Hän on työskennellyt pitkäjänteisesti työelämän tunnejohtamisen ja tunnetaitojen kehittämisen parissa ja on kirjoittanut aiheesta kaksi menestynyttä kirjaa. Jarkko on kysytty ja inspiroiva valmentaja, ja hän tarjoaa valmennuksissaan konkreettisia ja heti käytäntöön vietäviä vinkkejä.

Eeva Kaarne on valmentanut vuorovaikutusosaamista puheviestinnän opettajana, kouluttajana ja valmentaja vuodesta 2004 lähtien. Eevan osaamisen taustalta löytyy laajan valmennuskokemuksen lisäksi viestinnän, henkilöstöjohtamisen ja draamakasvatuksen opinnot, pedagoginen pätevyys sekä klassisen laulun opintoja. Eevan valmennustapa on keskusteleva, ohjaava ja oivalluttava.

Paikka ja aika

Paikkakunta