Itsensä työllistäminen

Freelancer, kevytyrittäjä, osuuskuntayrittäjä, toiminimellä toimiva vai omassa työssään työllistyvä? Päätoiminen vai sivutoiminen yrittäjä?

Työnteon muodot muuttuvat ja yhä useammin työnantaja ehdottaa laskutussuhdetta perinteisen palkkatyösuhteen sijaan. Jo 150.000 suomalaista on valinnut itsensä työllistämisen omaksi työnteon muodoksi. Asiakkaiden saaminen vaatii kovaa työtä ja markkinointikirjeesi on oltava todellisessa iskussa! Priima palvelu/tuote maksaa aina, älä alihinnoittele itseäsi. Itsensä työllistäminen webinaari soveltuu sinulle, joka työllistät itse itsesi tai harkitset sitä. Tule kuuntelemaan mitä taitoja ja työkaluja itsensä työllistämisessä tarvitaan! Opi tuloksekkaat keinot löytää lisää asiakkaita, tehdä myyvä markkinointikirje, markkinointia -ja työn hinnoittelu unohtamatta.

Ilmoittautuminen alkaa 7.8.2017. Ilmoittautuminen webinaariin linkin kautta www.urapalvelut.fi/farmasialiitto/webinaarit

Tapahtuman kuvaus

Koulutus on osa Farmasialiiton Urapalveluita. Urapalvelut tarjoavat Farmasialiiton jäsenille apua työnhakuun, oman osaamisen kehittämiseen, omassa työssä kehittymiseen sekä urasuunnitteluun. Lue lisää Urapalveluista Farmasialiiton verkkosivuilta Mitä saat -osiosta!

Paikka ja aika

Paikkakunta