Edustajiston ehdokkaiden esittelyt

Farmasialiiton edustajiston vaali käydään 6.-15.9.2017. Äänioikeutetut jäsenet saavat tällä viikolla vaalimateriaalin postitse.

28.08.2017 | Ajankohtaista

Suomen Farmasialiiton lausunto liittyen luonnokseen sosiaali- ja terveysalan perustutkinnon perusteiden ammatillisten tutkintojen osista (OPH-1458-2017)

Suomen Farmasialiitto katsoo, että lähihoitajaksi valmistuvalla tulisi osaamisalasta riippumatta olla sama lääkehoidon perusteiden osaamistaso.

24.08.2017 | AjankohtaistaLausunnot ja kannanotot

Entresote muutosvalmennus sosiaali- ja terveyspalveluja tuottaville yrityksille

Muutosvalmennuksen tavoitteena on yrittäjien resilienssin ja luovuuden vahvistaminen ja hyödyntäminen soteuudistukseen liittyvän toimintaympäristön muutoksessa.

21.08.2017 | Ajankohtaista

Farmasialiiton opiskelijajäsen, oletko valmistunut lähiaikoina?

Jos olet ollut Farmasialiiton jäsen opiskeluaikana, tulee sinun ilmoittaa valmistumisestasi liittoon kuukauden kuluessa tutkintotodistuksen saamisesta.

17.08.2017 | Ajankohtaista

Kunta-alan pääsopijajärjestöt vaativat palkankorotuksia

Kunta-alan pääsopijajärjestöt valmistautuvat syksyn palkkaneuvotteluihin ja vaativat selkeitä palkankorotuksia. Julkinen sektori on jo kantanut kortensa kekoon mittavilla säästötoimilla. Epäoikeudenmukaiset lomarahaleikkaukset painostettiin julkiselle sektorille osana kilpailukykysopimusta. Kaikkien jo toteutettujen säästötoimien vaikutukset eivät vielä edes näy valtion taloudessa. Julkisen sektorin työntekijöiden ansiotasoa ei saa jäädyttää eikä aliarvioida työntekijöiden merkitystä taloudelle ja hyvinvoinnille. Kotimaisen kysynnän vahvistaminen on selkeä osa tärkeää työllisyyden vahvistamista.

17.08.2017 | Ajankohtaista