Ehdota LoistoMestaa!

22.02.2017 | Ajankohtaista

Muistatko vielä harjoittelupaikkasi? Saitko harjoittelusta hyviä kokemuksia tulevaa työelämää varten? Koitko harjoittelun erityisen onnistuneeksi?

Ehdota LoistoMestaa!

Farmasialiitto, FLOp ja SFaO jakavat tänä vuonna ensimmäisen kerran LoistoMesta-palkinnon hyvälle harjoittelupaikalle.

Ehdotuksen voit jättää tutkintoon kuuluvasta harjoittelun tai vapaaehtoisen harjoittelun työnantajasta. Palkinto jaetaan joka toinen vuosi ja tällä hetkellä ehdotuksia voi jättää lukuvuosien 2015-2016 ja 2016-2017 aikana suoritetuista harjoitteluista.

LoistoMesta -palkinnon saajaksi voi ehdottaa seuraavia harjoittelupaikkoja: sairaala-apteekki tai sairaala-apteekin toimipiste, lääkekeskus, Yliopiston apteekin toimipiste, Itä-Suomen yliopiston apteekki, lääketeollisuuden tai lääketukkukaupan toimija, viranomaistaho tai muu sosiaali- ja terveydenhuollon työpaikka. Ehdotuksesi voit jättää oheisella lomakkeella 17.4.2017 mennessä.

LoistoMesta-palkinnolla halutaan kiinnittää huomiota hyviin harjoittelun käytänteisiin ja harjoittelupaikkoihin, joissa farmasian alan tutkintoon kuuluvaa harjoittelua tai vapaaehtoista harjoittelua voi suorittaa. Voit jättää ehdotuksen myös useammasta paikasta, jos olet suorittanut useamman harjoittelun mainittujen lukuvuosien aikana.

Palkinnon saaja julkistetaan 12.5.2017 Suomen Farmasialiiton 100-vuotisjuhlissa.