Entresote muutosvalmennus sosiaali- ja terveyspalveluja tuottaville yrityksille

21.08.2017 | Ajankohtaista

Muutosvalmennuksen tavoitteena on yrittäjien resilienssin ja luovuuden vahvistaminen ja hyödyntäminen soteuudistukseen liittyvän toimintaympäristön muutoksessa.

Valmennukseen ovat tervetulleita uusmaalaiset sosiaali- ja terveyspalveluja sekä hyvinvointia edistäviä palveluja tuottavat yritykset. Tervetulleita ovat myös yrittäjät, jotka ovat kiinnostuneita laajentamaan yritystoimintaansa sosiaali- ja terveyspalveluihin. Valmennusten välillä toteutetaan omaan yritystoimintaan liittyviä tehtäviä.

Muutosvalmennus muodostaa ajan, paikan ja tilan:

• Oman yrittäjäidentiteetin ja muutoksen suhteen tutkimiselle
  • Asiakkaan tarpeiden ymmärryksen lisäämiselle roolinvaihdon ja empatian avulla
  • Rauhaan rohkaistua ja innostua. Kirkastaa ja avartaa omaa ajattelua, tunteita, toimintaa ja motivaatiota muutosprosessissa
  • Saada uusia näkökulmia, ideoita ja ratkaisuvaihtoehtoja palvelujen tuottamiseen
  • Omien rajojen turvalliselle tutkimiselle ja uuden luomiselle, josta on hyötyä asiakkaille ja yritystoiminnalle
  • Valmennusryhmän muodostumiselle tukevaksi, jaksamista palvelevaksi alustaksi verkostoitumiselle ja luovuuden rikastamiselle

Valmennukset toteutetaan tavoite- ja tarvelähtöisinä 5-10 henkilön pienryhmäohjauksina Laurean kampuksilla osallistujien kotipaikasta riippuen. Valmennukset ovat osallistujille maksuttomia.

Katso valmennuksen aikataulu ja ilmoittautumisohjeet tästä. Ilmoittautumiset 7.9.2017 mennessä.