Farmasialiitto Entren jäseneksi

26.05.2017 | Ajankohtaista

Farmasialiitto on liittynyt Entre - Akavan yrittäjät ja itsensätyöllistäjät ry:n jäseneksi.

Entre toimii yhteistyöjärjestönä liittojen yrittäjäjäsenten ja itsensätyöllistäjien edunvalvonnalle. Se edustaa yrittäjiä ja itsensätyöllistäjiä, sekä valvoo heidän oikeudellisia, työmarkkinallisia, taloudellisia ja sosiaalisia etuja. Järjestö nostaa esiin toimintaympäristöön liittyviä epäkohtia, esittää ehdotuksia yrittäjien ja itsensätyöllistäjien aseman parantamiseksi sekä luo ja levittää hyviä käytäntöjä reilun työelämän luomiseksi.

- Liittymällä Entreen olemme Farmasialiitossa vahvistaneet pää- ja sivutoimisten yrittäjien ja itsensätyöllistäjien, kuten esimerkiksi yksinyrittäjien tai apurahansaajien edunvalvontaa. Yhteiskuntamme kulkee suuntaan, jossa työ muuttuu ja uran eri vaiheissa voi liikkua eri työmuotojen välissä. On tärkeää, että Farmasialiitto on mukana jäsenen uran eri vaiheissa edunvalvonnallisesti. Liittymällä Entreen liitto vahvistaa tätä tavoitetta, toteaa Farmasialiiton puheenjohtaja Kirsi Kvarnström.

Akavan yrittäjät ja itsensätyöllistäjät ovat pää- tai sivutoimisia yrittäjiä, taikka itsensätyöllistäjiä, kuten ammatinharjoittajia, freelancereita, yksinyrittäjiä taikka apurahansaajia. Akavan jäsenliitoissa on kaikkiaan noin 27 000 yrittäjä- ja ammatinharjoittajajäsentä. Entrestä löydät lisää infoa mm. Entren verkkosivuilta.

Farmasialiiton proviisorineuvottelukunnan alaisuudessa toimii yrittäjyysverkosto, jota vetää Hanna Kortejärvi. Jos olet yrittäjä tai yrittäjyydestä kiinnostunut sekä haluat mukaan yrittäjyysverkoston toimintaan, niin ilmoittaudu mukaan Iivari Järviselle.

Yrittäjyysverkostosta löydät lisätietoja Farmasialiiton verkkosivuilta. Samalta sivulta Farmasialiiton jäsenet löytävät sivulta käyttöönsä yrittäjäoppaan ja voivat tutustua farmasian alan yrittäjyyteen videoiden kautta.