Takeda hakee laillistettua proviisoria

16.03.2017 | Ajankohtaista

Etsimme Quality Assurance & Regulatory Affairs -organisaatioomme Regulatory Spesialistia

Takeda hakee laillistettua proviisoria

Vastuullesi kuuluu myyntilupatoimintoon ja laatuprosesseihin liittyviä työtehtäviä. Toimit tarvittaessa vastuunalaisen johtajan sijaisena. Osallistut myyntilupastrategiamme mukaisesti lääkevalmisteidemme myyntilupaelinkaaren eri vaiheisiin aina myyntilupien hakemisesta niiden ylläpitämiseen. Toimenkuvaasi kuuluu myös pakkausmateriaaliprosessiin ja lääketurvatoimintaan liittyviä tehtäviä. Ylläpidät laatujärjestelmäämme ja huolehdit toimintamme laadun jatkuvaan parantamiseen liittyvien toimenpiteidenseurannasta. Teet tiivistä yhteistyötä viranomaisten ja yrityksen oman organisaation kanssa niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin.

Odotamme Sinulta 3-5 vuoden kokemusta myyntilupatehtävistä sekä myyntilupalainsäädännön ja -vaatimusten hyvää tuntemusta. Olet työotteeltasi itsenäinen ja otat omistajuuden vastuullesi kuuluvista tehtävistä. Tehtävässä tarvitset sujuvia viestintätaitoja, erittäin hyvää suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa sekä riittävää ruotsin kielen taitoa. Vastuunalaisen johtajan sijaisena toimiminen edellyttää proviisorin koulutusta. Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on kehittävä ote työhön ja haluat itsekin kehittyä alasi ammattilaisena.