Somelähettilääksi

Somelähettiläs toimii sosiaalisessa mediassa. Hän jakaa edustamansa organisaation postauksia ja tietoa palveluista, twiittaa, jakaa kuvia Instagramissa ja vaikka kirjoittaa blogia. Tärkeintä on, että hän edistää positiivista työnantajakuvaa. Mieleenpainuvimmat somelähettiläät ovat työskennelleet mm. Finnarilla, jossa stuertti on postannut kuvan ”ihanasta työstään” ja auttaa pienten lastensa kanssa yksin matkustavaa äitiä. Työnantajat haluavat yhä useammin työntekijöidensä toimivat oman organisaationsa lähettiläänä. Oman organisaation sisäiset somelähettiläät tuovat uskottavuutta. Miten onnistua tässä?

Tämä webinaari sopii sinulle, jos
•    vaikutat sosiaalisessa mediassa
•    haluat vaikuttaa sosiaalisessa mediassa
•    haluat tietää miten edistää positiivista työnantajakuvaa
•    haluat vinkkejä, miten toimia somelähettiläänä

Kouluttaja: Johanna Tuutti
Johanna Tuutti on ammattiviestijöiden, asiantuntijoiden ja johtajien henkilökohtainen valmentaja. Hänellä on satojen henkilö- ja ryhmävalmennusten kokemus viestintä-, työelämä- ja uravalmentamisesta. Koska viestintä ja vuorovaikutus on yhä teknologisempaa ja digitaalisempaa, Johanna auttaa valmennettaviaan myös kehittämään viestinnän työkalustoaan. Jokaiseen tekemiseen nimittäin löytyy työkalu, ja jos ei löytyisikään, sellaisen voi rakentaa itse. Johannan yritysviestinnän johtamisen ja kehittämisen kokemus on IBM:stä ja Metsä Groupista. Ammatticoachina Johanna on hankkinut ICF:n PCC-sertifikaatin, ja tällä hetkellä hän itse panostaa stoalaiseen luonteen lujittamiseen.

Webinaariin ilmoittautuminen osoitteessa www.urapalvelut.fi/farmasialiitto. Portaali vaatii kirjautumisen, jonka jälkeen tarkistamme jäsenyytesi ja kirjautumisesi aktivoituu.

Paikka ja aika

Paikkakunta