FLOpin paikallistoiminta

FLOpin toiminta

Farmasialiiton opiskelijoille järjestetään toimintaa jokaisessa farmasian opiskelukaupungissa: Kuopiossa, Helsingissä ja Turussa. Oman kaupungin tapahtumien lisäksi opiskelijat voivat osallistua myös muissa kaupungeissa järjestettäviin tapahtumiin. Eri vuosikursseille suunnattujen tapahtumien lisäksi pääset lukuisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin liikunnasta koulutuksiin ja keikkoihin joko ilmaiseksi tai hyvin edullisesti. Liiton järjestämät koulutustilaisuudet antavat sinulle uusinta tietoa ammatillisista asioista ja oikeuksistasi työntekijänä. Samalla tutustut muihin alan opiskelijoihin ja tuleviin kollegoihin. FLOp tiedottaa jäseniään Farmasialiiton kuulumisista alan opiskelijan näkökulmasta ja toimii siten linkkinä opiskelun ja työelämän välillä.

FLOpin käytännön toiminnasta vastaavat hallitus ja paikallistoimijat. Hallituksessa on jäseniä kaikilta kolmelta opiskelukampukselta. Toimintamme on iloista ja rentoa yhdessä tekemistä, ja mukaan on helppo päästä. Mikäli sinulla on hyviä tapahtumaideoita ja/tai halua olla mukana järjestämässä toimintaa opiskelupaikkakunnallasi tai haluat kokemusta järjestötoiminnasta, älä epäröi ottaa yhteyttä.

Farmasialiiton tapahtumakalenteri

FLOpin tapahtumakalenteri (tulossa)

Tervetuloa mukaan toimintaan!

FLOp Kuopio

FLOp Kuopion paikallistoiminnassa häärii aktiivisia toimijoita, jotka ideoivat ja järjestävät ahkerasti tapahtumia Itä-Suomen yliopistossa opiskeleville Farmasialiiton opiskelijajäsenille. Viime vuosina jäsenet ovat saaneet nauttia Kuopiossa niin paintballista, edullisista leffailloista, ratsastuksesta, autosuunnistuksesta kuin viini- ja suklaakoulutuksestakin! Tietoa tapahtumista löytyy Facebookista tai Kuopion opiskelijoiden tapahtumakalenterista. Paikallistoimijoiden kokouksissa ideoidaan tulevia tapahtumia emännän loihtimien herkullisten tarjoilujen ääressä kuopiolaisittain leppoisassa tunnelmassa. Jos mielessäsi on hyviä tapahtumaideoita, ota rohkeasti yhteyttä ja tule vaikka itse mukaan järjestämään tapahtumaa!

FLOp Åbo

FLOp Åbo pyörii muutaman paikallistoimijan voimin. Turussa ohjelmat järjestetään Åbo Akademin farmasianopiskelijoille. Turussa on pieni määrä ”floppaajia”, mutta sitäkin aktiivisempia! Viimeisten vuosien aikana on järjestetty esimerkiksi joogaa sekä teatteri- ja jouluaskarteluiltoja. Jos Turun ankkalampi kiinnostaa, välkommen med, vi är aldrig för få!

FLOp Helsinki

FLOp Helsingin paikallistoimijat järjestävät jäsenilleen syksyisin ja keväisin sekä koulutus- että kulttuuritapahtumia. Viime vuosina on järjestetty mm. ratsastusta, jousiammuntaa, ensiapukoulutusta ja kakkugalleriaexcuja. Tapahtumia suunnitellaan läpi lukuvuoden paikallistoimijoiden kokouksissa, joihin tervetulleita ovat kaikki toiminnasta kiinnostuneet jäsenet. Uudet ideat ja ihmiset otetaan innolla vastaan!