FLOp-lista

Valitsijayhdistys: FLOp-lista

Listan ehdokkaat ovat ehdolla opiskelijoiden edustajiston vaalissa.

Joonatan Haapalainen
Ehdokasnumero 2
Ääntenlaskukiintiö opiskelijat

Olen 3. vuoden proviisoriopiskelija ja valmistunut vastikään farmaseutiksi. Kaksi vuotta olen ollut mukana Farmasialiiton Opiskelijoiden hallituksessa, Opiskelijaneuvottelukunnassa, Helsingin paikallistoimijana sekä Farmasialiiton Proviisoriverkoston opiskelijaedustajana, joten minulla on laajasti kokemusta liiton toiminnasta ja päätöksenteosta. Näiden lisäksi olen ollut mukana useimmissa YFK:n valiokunnissa opiskeluaikana.
Edustajistossa aion tuoda opiskelijoiden näkökulmaa selkeästi esille. Tunnen hyvin Farmasialiiton toimintatapoja sekä aktiiveja, osaan tuoda ajatukseni selkeästi esille, mutta jalat pysyvät maassa enkä tee hätiköityjä ratkaisuja. Haluan päästä edustajistoon tuomaan työelämän ja opiskelijoiden mielipiteitä yhteen ja päätöksentekoon.

Jonne Kunnas
Ehdokasnumero 3
Ääntenlaskukiintiö opiskelijat

Olen farmasian opiskelija Turusta, joka saa juuri toisen opiskeluvuoden päätökseen. Pyörin tällä hetkellä mukana monessa eri järjestössä, joista yksi on FLOpin hallitus. Pidän tekemisestä ja haluan saada uusia moderneja asioita esille meidän alan tulevaisuuteen. Haluan tuoda edustajistoon lisää nuorta näkemystä, jotta ala kehittyisi yhä enemmän.
Äänestä Jonnea niin tuomme liiton kanssa alalle uutta onnea.

Salla Lahdentausta
Ehdokasnumero 4
Ääntenlaskukiintiö opiskelijat

Olen Salla Lahdentausta, ja ensimmäinen opiskeluvuoteni päättyi juuri Helsingissä. Olen farmaseuttiopiskelija ja haen edustajistoon, koska haluan tutustua Suomen Farmasialiiton toimintaan myös sisältä käsin. Akateemisesta nuoruudestani huolimatta olen ehtinyt moniin luottamustehtäviin. Olen toiminut niin farmasian tiedekunnan tiedekuntaneuvoston varajäsenenä (2019), farmaseutin koulutusohjelman johtoryhmän varajäsenenä (2019-2020), Yliopiston farmasiakunnan koulutuspoliittisen valiokunnan puheenjohtajana (2019) kuin Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan edustajiston varaedustajanakin (2018-2020). Tulevana syksynä pääsen lisäksi tuutoroimaan vaihto-opiskelijoita. Vastuu ei siis pelota minua. Pidän opiskelijoiden etujen ajamista erittäin tärkeänä liitonkin tasolla, sillä tulevien ammattilaisten tulisi olla hyvinvoivia ja asiantuntevia.

Martina Henriksson
Ehdokasnumero 5
Ääntenlaskukiintiö opiskelijat

Valmistuin keväällä 2019 farmaseutiksi Åbo Akademista, Turusta. Opintojeni ohella olen ollut aktiivisesti mukana sekä ainejärjestössä että Farmasialiiton opiskelijoiden yhdistyksessä, FLOpissa, useampia vuosia.
Haluan olla mukana vaikutamassa asioihin ja uskon, että asettumalla ehdolle, saan mahdollisuuden viedä opiskelijoiden mielipiteitä ja ajatuksia eteenpäin, vaikuttaa alamme tulevaisuuteen sekä pysyä ajan tasalla siitä, mitä alalla tapahtuu.
Opiskelijat ovat alamme tulevaisuus!