Mortteli

Jäsenportaali Morttelin kautta voit hallinnoida omia tietojasi. Morttelissa hoituvat mm. osoite- ja yhteystietojen päivitys, ilmoittautuminen koulutuksiin sekä alennetun jäsenmaksun hakeminen. Morttelista voit myös kätevästi tarkistaa jäsennumerosi, Fimnet-tunnuksesi sekä liittoon ja työttömyyskassaan liittymisajankohtasi.

Ensimmäisellä kirjautumiskerralla toimi näin:

• Hae salasana klikkaamalla Unohtuiko salasana? -linkkiä
  • Syötä sähköpostiosoitteesi. Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset tilaamaan salasanan (tarkista myös roskapostikansio).
  • Tämän jälkeen pääset kirjautumaan Mortteliin sähköpostiosoitteellasi sekä luomallasi salasanalla

Huom. mikäli sähköpostiosoitteesi on muuttunut tai sitä ei meillä rekisterissämme ole, et pysty kirjautumaan portaaliin (eli salasanaa hakemalla saat virheilmoituksen Sähköpostiosoitteella ei löytynyt käyttäjää). Tässä tapauksessa ilmoita sähköpostiosoitteesi jasenpalvelu@farmasialiitto.fi, niin korjaamme osoitteen rekisteriimme ja voit tämän jälkeen kirjautua Mortteliin.

Jotta voimme viestiä juuri sinua koskevista asioista ja jotta edunvalvontamme tavoittaa sinut oikealla hetkellä, on tärkeää, että tietosi ovat ajan tasalla. Tarkista siis Omat tiedot -välilehdeltä, että tietosi pitävät paikkansa. Mikäli jäsenportaalista herää kysyttävää, voit olla yhteydessä jasenpalvelu@farmasialiitto.fi.

Kirjaudu Mortteliin tästä.