Jäsenlehti Farmasia

Farmasia-lehdessä julkaistaan farmaseuttista ammattitaitoa edistäviä artikkeleja apteekkialalta, lääketeollisuudesta, lääketukkukaupasta, sairaalafarmasiasta ja farmasian opetuksesta. Lääkealan kotimaan kehityksen lisäksi Farmasia tarjoaa alan uutisia ja tapahtumia ulkomailta. Myös työmarkkina-asiat ovat Farmasian keskeistä sisältöä. Farmasia seuraa järjestötoimintaa, kouluttautumisen kysymyksiä sekä terveydenhuoltoa laajempana yhteiskunnan osa-alueena. Farmasia tarkastelee lääkealan kehitystä monipuolisesti ja useista näkökulmista. Lehden asiantuntijat edustavat terveydenhuollon ja työmarkkinakentän eri sektoreita, ja heillä on oman alansa syvällinen tuntemus.

Farmasian lukijoita ovat farmasian ammattilaiset, opiskelijat ja alan sidosryhmien edustajat apteekeissa, sairaaloissa, terveyskeskuksissa ja lääketeollisuudessa. Farmasia on liiton jäsenten oma aikakauslehti, joka ilmestyy kuusi kertaa vuodessa.

Farmasia-lehden arkisto

Farmasian toimituskunta

Päätoimittaja
Antti Kataja