Olet farmasian alan ammattilainen

Farmasialiitto on mukanasi opintojen alusta lähtien. Olemme farmasian alan merkittävin sekä farmaseutteja että proviisoreja laaja-alaisesti yhdistävä ammattiliitto Suomessa. Toivomme, että myös sinä haluat päästä osalliseksi neuvotteluista tulevaisuutesi palkoista ja reiluista pelisäännöistä työelämässä.

Kuusi syytä liittyä Farmasialiiton jäseneksi

1. Olemme ainoa etujasi valvova ammattiliitto farmasian alalla: Farmasialiitto neuvottelee työehtoja ja palkkausta farmasian kaikille sektoreille sekä ammattiliittona meillä on paras tietoa alan työehdoista.
  2. Alan kattavimmat Urapalvelut: Uravalmentajamme ja asiantuntijamme auttavat valmistautumaan työnhakuun ja sparraavat työelämän käännekohdissa ja ammatillisessa kehittymisessä.
  3. Farmasian alan laajin kollegaverkosto: Kuulumalla Farmasialiittoon kuulut omiesi joukkoon ja vahvistat ammatti-identiteettiäsi. Tuemme jäsentemme verkostoitumista niin alueellisesti kuin oman työskentelysektorisi kautta.
  4. Henkilökohtainen neuvonta: Liiton lakimiehet ja muut asiantuntijat auttavat työelämän tärkeissä paikoissa, kuten työsopimuksen teossa ja muihin työehtoihin liittyvissä kysymyksissä. Meiltä saat myös ajantasaisinta tietoa alan palkkauksesta.
  5. Ajankohtainen tietoa: Saat kattavasti ajankohtaista tietoa mm. Farmasia ja Dosis-lehdistä sekä pääset osallistumaan alan tapahtumiin.
  6. Akavalaisuus on voimavara, joka kantaa neuvotteluista vapaa-ajan etuihin asti.

Mitä maksaa?

Farmasialiiton jäsenmaksu on tutkinnon suoritettuasi 37 € kuukaudessa. Opiskelijat maksavat Suomen Farmasialiiton opiskelijat FLOp ry:n jäsenmaksun, joka on 25 € vuodessa. Jäsenmaksu on täysimääräisesti verovähennyskelpoinen.

Mitä 37 eurolla kuukaudessa saa?

Farmasialiiton jäsenenä saat monipuolisia konkreettisia etuja kattavasta edunvalvonnasta laadukkaisiin vapaa-ajan palveluihin. Jäsenpalveluiden ydin on taloudellisessa ja ammatillisessa edunvalvonnassa. Alan laajimmista urapalveluista saat ideoita ja neuvoja työelämän eri vaiheisiin. Pelkästään konsultaatio työsuhdeasioissa juristin kanssa yksityisessä asianajotoimistossa maksaa noin 300 €/tunti. Olemme vain puhelun päässä!

Farmasialiiton jäsenedut ja -palvelut lyhyesti

• Kattavat urapalvelut
  • Liiton lakimiesten apu
  • Työsuhdeneuvonta