Mortteli

Jäsenportaali Morttelin kautta voit hallinnoida omia tietojasi. Morttelissa hoituvat mm. osoite- ja yhteystietojen päivitys, työpaikkatietojen päivitys, ilmoittautuminen koulutuksiin sekä jäsenmaksujen tilanteen tarkistaminen. Huom. jäsenmaksut kirjautuvat jäsenrekisteriin parin päivän viiveellä. Morttelista voit myös kätevästi tarkistaa jäsennumerosi, Fimnet-tunnuksesi sekä liittoon ja työttömyyskassaan liittymisajankohtasi.

Tällä hetkellä Morttelissa on käytössä vain Omat tiedot -välilehti. Viikosta 50 alkaen Mortteliin aukeaa myös tapahtumiin ilmoittautuminen sekä omien laskutietojen seuraaminen. Lisäksi viikosta 50 alkaen Morttelin kautta on myös mahdollista hakea alennettua jäsenmaksua sekä täyttää eroilmoitus. Tulet myös löytämään sieltä kaikki sähköiset lomakkeemme.

Ensimmäisellä kirjautumiskerralla toimi näin:

• Hae salasana klikkaamalla Unohtuiko salasana? -linkkiä
  • Syötä sähköpostiosoitteesi. Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset tilaamaan salasanan (tarkista myös roskapostikansio).
  • Tämän jälkeen pääset kirjautumaan Mortteliin sähköpostiosoitteellasi sekä luomallasi salasanalla

Huom. mikäli sähköpostiosoitteesi on muuttunut tai sitä ei meillä rekisterissämme ole, et pysty kirjautumaan portaaliin (eli salasanaa hakemalla saat virheilmoituksen Sähköpostiosoitteella ei löytynyt käyttäjää). Tässä tapauksessa ilmoita sähköpostiosoitteesi jasenpalvelu@farmasialiitto.fi, niin korjaamme osoitteen rekisteriimme ja voit tämän jälkeen kirjautua Mortteliin.

Jotta voimme viestiä juuri sinua koskevista asioista ja jotta edunvalvontamme tavoittaa sinut oikealla hetkellä, on tärkeää, että tietosi ovat ajan tasalla. Tarkista siis Omat tiedot -välilehdeltä, että tietosi pitävät paikkansa. Arvomme tietojen päivittäneiden kesken Marimekon pussukoita!
Mikäli jäsenportaalista herää kysyttävää, voit olla yhteydessä jasenpalvelu@farmasialiitto.fi.