Opiskelijatoiminta

Farmasialiitto apuna opiskelijan arjessa

Opiskelijajäsenet ovat oikeutettuja kaikkiin liiton jäsenpalveluihin ja -etuihin heti liittymisestä lähtien. Järjestämämme tilaisuudet antavat opiskelijajäsenillemme mahdollisuuden ammatilliseen kasvuun, verkostoitumiseen ja vuorovaikutukseen valmistuneiden kanssa. Liiton jäsenenä onkin yli 800 opiskelijaa.

Farmasialiiton opiskelijat FLOp ry:n toiminta

Palkkasuositukset
Liiton tekemät opiskelijoiden suosituspalkat auttavat jäseniämme neuvottelemaan palkan opiskeluajan työpaikoissaan. Lue lisää.

Urapalvelut
Mietityttääkö työnhaku? Tiedätkö, miten löydät piilotyöpaikan? Millaisia uravaihtoehtoja farmasialla on? Urapalveluista saat apua paitsi työnhakuun, myös muihin uravaiheisiin.

Apurahat
Opiskelijana voit hakea apurahoja ulkomailla suoritettavia opintoja tai harjoittelua varten.

Opiskelijamentorointi
Farmasialiitto tarjoaa valmistumisen kynnyksellä oleville opiskelijoille mahdollisuuden pohtia työelämää ja uraa kokeneemman kollegan kanssa. Lue lisää opiskelijamentoroinnista

Työsopimus kommentoitavaksi ja muu työehtoihin liittyvä neuvonta
Sopimusta ei kannata allekirjoittaa, jos ei ole aivan varma sen sisällöstä. Jos olet aloittamassa uutta työsuhdetta voit käyttää sopimuksesi Farmasialiiton tes-tiimillä luettavana. Kertyykö kesätöistä lomapäiviä? Mikä ero on määräaikaisella ja toistaiseksi voimassa olevalla työsopimuksella? Tunnetko työelämän pelisääntöjä? Jos jokin mietityttää, voit ottaa yhteyttä työsuhdeneuvontaan

Tilaisuudet
Opiskelijatapahtumien lisäksi voit osallistua Farmasialiiton järjestämiin tilaisuuksiin jo opiskeluaikana. Tilaisuudet ilmoittautumisohjeineen näet tapahtumakalenterista.

Muita etuja
Farmasialiiton jäsenedut kokonaisuudessaan näet täältä.

Työskentelyn ja työnhaun tueksi