LoistoMesta

LoistoMesta-palkinto

LoistoMesta-palkinnolla Farmasialiitto haluaa kiinnittää huomiota hyviin harjoittelun käytänteisiin ja harjoittelupaikkoihin, joissa farmasian alan tutkintoon kuuluvaa harjoittelua tai vapaaehtoista harjoittelua voi suorittaa. Palkinto jaetaan palkinnon joka toinen vuosi. Ehdotuksen voit jättää tutkintoon kuuluvasta harjoittelun tai vapaaehtoisen harjoittelun työnantajasta.

LoistoMesta -palkinnon saajaksi voi ehdottaa seuraavia harjoittelupaikkoja: sairaala-apteekki tai sairaala-apteekin toimipiste, lääkekeskus, Yliopiston apteekin toimipiste, Itä-Suomen yliopiston apteekki, lääketeollisuuden tai lääketukkukaupan toimija, viranomaistaho tai muu sosiaali- ja terveydenhuollon työpaikka.

Tällä hetkellä ehdotuksia voi jättää lukuvuosien 2017-2018 ja 2018-2019 aikana suoritetuista harjoitteluista. Palkinto jaetaan seuraavan kerran keväällä 2019. Palkinnon saajan päättävät Farmasialiiton opiskelijaneuvottelukunta, Suomen Farmasian Opiskelijajärjestöt FiPSA ja Farmasialiiton hallitus.

Jätä ehdotus