LoistoMesta

LoistoMesta-palkinto

LoistoMesta-palkinnolla Suomen Farmasialiitto, Farmasialiiton opiskelijat ja Suomen Farmasian opiskelijajärjestöt FiPSA haluavat kiinnittää huomiota hyviin harjoittelun käytänteisiin ja harjoittelupaikkoihin.

LoistoMesta-palkinnon saajaksi voi ehdottaa seuraavia harjoittelupaikkoja: sairaala-apteekki tai sairaala-apteekin toimipiste, lääkekeskus, Yliopiston Apteekin toimipiste, Itä-Suomen yliopiston apteekki, lääketeollisuuden tai lääketukkukaupan toimija, viranomaistaho tai muu sosiaali- ja terveydenhuollon työpaikka. Ehdotuksen voit jättää tutkintoon kuuluvasta harjoittelun tai vapaaehtoisen harjoittelun työnantajasta.

Palkinto jaetaan joka toinen vuosi. Tällä hetkellä ehdotuksia voi jättää lukuvuosien 2017 - 2018 ja 2018 - 2019 aikana suoritetuista harjoitteluista. Palkinnon saajan päättävät Farmasialiiton opiskelijaneuvottelukunta, Suomen Farmasian Opiskelijajärjestöt FiPSA ja Farmasialiiton hallitus. Vuonna 2017 LoistoMesta palkinto myönnettiin STM:n lääkkeiden hintalautakunnalle

Ehdotukset vuonna 2019 palkittavaksi LoistoMestaksi on jätettävä 31.10.2019 mennessä.

Jätä ehdotus