Pankkiedut

Danske Bankin edut Farmasialiiton jäsenille

Farmasialiiton jäsenenä saat Danske Bankilta asuntolainan aina edullisemmin. Voit hakea uutta lainaa tai kilpailuttaa helposti nykyisen lainasi.

Danske Bankin edut liiton jäsenille:

• Pienempi marginaali
  • Ei toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota
  • Lyhennysvapaat ilman kuluja
  • Porrastettu maksuohjelma
  • Edullisemmat päivittäispalvelut

Lue lisää!

Uusi kestavakoti.fi –palvelu kodinostajan ja -omistajan avuksi kodin ympäristökestävyyden tutkimiseen

Kestavakoti.fi –palvelussa voit nyt tutkia asunnon ympäristökestävyyttä. Se auttaa hahmottamaan, mistä ja miten asunnon ympäristövaikutukset syntyvät, miten vaikutuksia voi ennakoida ja miten niihin voi vaikuttaa. Palvelun tuottamisesta ja asiantuntemuksesta vastaa Gaia Consulting ja palvelua sponsoroi Danske Bank.

Danske Bank on yhdessä Akavan ja sen jäsenliittojen kanssa vuodesta 2016 alkaen rakentanut korkeakoulutettujen suomalaisten taloudellista mielenrauhaa ja tarjonnut heille merkittäviä etuja asuntolainaan, sijoittamiseen ja pankkipalveluihin.

”Kestävä koti -palvelussa käyttäjä voi tutustua uuteen tai nykyiseen kotiinsa myös ympäristökestävyyden näkökulmasta. Haluamme, että suomalaisilla on mahdollisuus rakentaa talouttaan ja taloudellista mielenrauhaansa kestävälle pohjalle, ja toivomme, että tämä uusi palvelu auttaa siinä. Olen iloinen, että voimme nyt yhdessä kertoa liittojen jäsenille uudesta Kestävä koti –palvelusta”, toteaa Danske Bankin Suomen Henkilöasiakkaat-yksikön johtaja Riikka Laine-Tolonen.

”Akavalaiselle korkeakoulutetulle vastuullisuus on tärkeä arvo. Myös Akava haluaa toiminnassaan ja vaikuttamisessaan kantaa vastuunsa ilmastosta ja tulevaisuudesta. Kannustan lämpimästi Akavan liittojen jäseniä hyödyntämään Kestävä koti -työkalua, kun asumiseen liittyvät isot päätökset ovat ajankohtaisia. Muistutan myös, että liittojen jäsenillä on edelleen mahdollisuus ottaa käyttöön Danske Bankin tarjoamat monipuoliset edut uusissa asuntolainoissa tai mahdollisissa lainojen siirroissa”, sanoo Akavan kehityspäällikkö Ida Mielityinen.

Danske Bank järjestää kaikille avoimen Kestävän asumisen webinaarin. Tervetuloa 19.5. klo 17.30 osoitteeseen: danskebank.fi/kestavakoti.

Farmasialiiton vastavalmistuneena jäsenenä saat jopa yli 700* euron vuosittaiset lisäedut.

• Laajimmat palvelut päivittäiseen pankkiasiointiisi maksutta
  • Sisäänpääsy yli tuhanteen lentokenttäloungeen ja kattava matkavakuutus
  • Työkalut säästämiseen ja sijoittamiseen
  • Lainaa ilman avausmaksua – säästät 300 euroa

Tai ota yhteyttä – kerromme lisää eduista puh. 0200 25880, ma-pe klo 8–20

Danske Bankin sijoittamisen edut jäsenille

Akavan jäsenliiton jäsenenä sijoitat helposti ja edullisesti. Jokaiselle löytyy helppo ja omaan elämäntilanteeseen sopiva tapa sijoittaa. Saat pankistasi huolimatta aina etuja liiton jäsenenä – olitpa sitten omatoiminen sijoittaja, haet vaivatonta valmista ratkaisua tai toivot henkilökohtaista neuvontaa.

Ota edut käyttöön!
Ota yhteyttä – kerromme lisää eduistasi: 0200 25880, ma-pe 8-20

Lomautuslaina Farmasialiiton jäsenille

Kun oma taloudellinen tilanne on äkillisesti vaikeutunut, on tärkeää, että apu tulee nopeasti. Danske Bank tarjoaa akavalaiseen liittoon kuuluville nykyasiakkailleen etulainaa, eli rahoitusta tilapäiseen tarpeeseen alennetulla marginaalilla ja ilman järjestelypalkkiota.