Asuntolainaedut

Danske Bankin asuntolainaetu Farmasialiiton jäsenille

Hyödynnä tuntuvat etusi asuntolainassa!

Farmasialiiton jäsenelle Danske Bankin asuntolaina ilman toimitusmaksua ja järjestelypalkkiota, jolloin säästät esimerkiksi 200 000 € lainassa 1200 €. Lisäksi saat pienemmän marginaalin ja lyhennysvapaat ilman kuluja.

Hae lainaa!

UUTTA! Tutki kotisi ympäristökestävyys osoitteessa kestavakoti.fi. Palvelun tuottamisesta ja asiantuntemuksesta vastaa Gaia Consulting ja palvelua sponsoroi Danske Bank. Lue lisää!

Etumme liiton jäsenille
•    Pienempi marginaali
•    Ei toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota
•    Lyhennysvapaat ilman kuluja
•    Portaistettu maksuohjelma
•    Edullisemmat päivittäispalvelut

Ota yhteyttä – kerromme lisää eduista:
0200 25880 (ma–pe 8–18, pvm/mpm)

Asuntolaina aina edullisemmin
Saat aina automaattisesti alennuksen asuntolainan marginaalista.
Liiton jäsenenä saat lainasi edullisemmin, kuin ilman liiton jäsenyyttä*.

Asuntolaina ilman kuluja – säästä aina vähintään 300 euroa
Sinulta ei peritä asuntolainan toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota. Normaali asuntolainan toimitusmaksu ja järjestelmäpalkkio on 0,60 % lainan pääomasta, aina kuitenkin vähintään 300 euroa.

Päivittäinen pankkiasiointi jopa 50 % edullisemmin
Saat 25–50 % alennuksen päivittäispalvelupaketin kuukausimaksusta niin kauan kuin maksat asuntolainaa. Päivittäispalvelupakettisi sisältää esimerkiksi kaksi tiliä, kaksi korttia ja pankkitunnukset.

Lyhennysvapaat ilman kuluja – säästä 180 euroa joka kerta
Voit hakea 4-12 kk pituisia lyhennysvapaita jaksoja ilman toimitusmaksua **, säästät vähintään 180 euroa myönnetyltä lyhennysjaksolta. Lyhennysvapaita voit käyttää haluamallasi tavalla, juuri silloin kun kaipaat talouteesi joustoa esimerkiksi viettääksesi aikaa perheen kanssa, vahvistaaksesi osaamistasi opiskelemalla tai vaikka säästääksesi johonkin sinulle tärkeään kohteeseen.

Elämääsi sopiva maksuohjelma
Valitse itse, miten alat lyhentää lainaasi. Näin sinulle jää enemmän rahaa esimerkiksi asunnon varustamiseen, uuteen elämänvaiheeseen tai vaikka tulevaisuuden pesämunaa varten. Voit asettaa lainaasi kiinteät, portaittain nousevat lyhennystasot ensimmäiselle viidelle vuodelle.

Esimerkki lyhennystasojen hyödyntämisestä:
1.    Lyhennyserä kaksi ensimmäistä vuotta 500 €/kk
2.    Kolmantena vuonna lyhennys 750 €/kk
3.    Lopun laina-ajan lyhennykset 1000 €/kk

Lyhennykset voidaan tehdä käyttäen 2-3 eri lyhennystasoa. Lainan lyhennystavan tulee olla kiinteä tasaerä. Lainan saaminen edellyttää pankin erillistä hyväksyvää päätöstä.

Esimerkki: Jos asiakas ottaa 170 000 euron asuntolainan, laina-aika olisi 20 vuotta ja lainan viitekorkona käytetään 12 kk euriborkorkoa, olisi lainan kokonaiskorko 0,75 % (Kuluttajansuojalain mukaan laskettu todellinen vuosikorko 0,841 %). Luoton ja muiden luottokustannusten yhteismäärä 184851,86 euroa, sis. järjestelypalkkion 875 euroa ja automaattisen tiliveloituksen maksun 2,70 euroa/maksuerä, maksuerien lukumäärä 240 kpl.
(Tiedot 22.04.2021 tilanteesta).

Vieläkö mietit?

Pyydä lainatarjous helposti kotisohvalta. Siirrämme nykyisen lainasi puolestasi Danske Bankiin. Asiakkaanamme saat myös huomattavan alennuksen Fennian vakuutuksista.

Hae lainaa!