Jäsenportaali Mortteli

Morttelin kautta voit hallinnoida omia tietojasi. Morttelissa hoituvat muun muassa yhteys- ja työpaikkatietojen päivitys, tilaisuuksiin ilmoittautuminen ja alennetun jäsenmaksun hakeminen. Morttelista voit myös kätevästi tarkistaa jäsennumerosi, Fimnet-tunnuksesi sekä liittoon ja työttömyyskassaan liittymisajankohtasi. Portaalista löydät lisäksi jäsenlaskusi ja voit tarkistaa jäsenmaksujesi tilanteen.

Mortteliin

Kirjautuminen ensimmäistä kertaa

• Hae salasana klikkaamalla Luo uusi salasana -linkkiä.
  • Syötä sähköpostiosoitteesi. Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset tilaamaan salasanan (tarkista myös roskapostikansio).
  • Tämän jälkeen pääset kirjautumaan Mortteliin sähköpostiosoitteellasi ja luomallasi salasanalla.

Huom! Mikäli sähköpostiosoitteesi on muuttunut tai sitä ei ole rekisterissämme, et pysty kirjautumaan portaaliin. (Tällöin saat salasanaa hakiessasi virheilmoituksen Sähköpostiosoitteella ei löytynyt käyttäjää). Tässä tapauksessa ilmoita sähköpostiosoitteesi liiton jäsenpalveluun jasenpalvelu@farmasialiitto.fi, niin korjaamme osoitteen rekisteriimme ja voit tämän jälkeen kirjautua Mortteliin.

Pidä yhteystietosi ajan tasalla!

Jotta voimme viestiä juuri sinua koskevista asioista ja jotta edunvalvontamme tavoittaa sinut oikealla hetkellä, on tärkeää, että tietosi ovat ajan tasalla. Tarkista siis Omat tiedot -välilehdeltä, että tietosi ovat ajan tasalla. Mikäli jäsenportaalista herää kysyttävää, voit olla yhteydessä liiton jäsenpalveluun jasenpalvelu@farmasialiitto.fi.

Tietojen päivittäminen:
Kirjaudu Mortteliin, avaa Omat tiedot, klikkaa Muokkaa. Pystyt päivittämään mm. yhteystietojasi, sähköposti- ja suoramarkkinointilupia sekä työpaikka- ja työskentelysektori tietoja.