Alueellinen luottamushenkilöpäivä

Alueelliset luottamushenkilöpäivät 2023 järjestetään 6 eri paikkakunnalla sekä lisäksi yhtenä etätilaisuutena. Koulutuspäivän toteutuminen edellyttää riittävää osallistujamäärää. Koulutuspäivän toteutuminen vahvistetaan ilmoittautuneille ilmoittautumisajan umpeuduttua.

Suosittelemme mahdollisuuksien mukaan osallistumaan oman alueesi päivään, jotta pääset verkostoitumaan saman alueen luottamushenkilöiden kanssa. Tänä vuonna mahdollisuus on osallistua etänä toteutettavaan päivään, mikäli oma lähipäiväsi ei sinulle sovi tai lähipäivät ovat hankalan matkan päässä. Alustava aikataulu klo 9–17. Luottamushenkilöpäivän aikana käsitellään ajankohtaisia aiheita, mm. uutta työehtosopimusta. Tarkempi ohjelma ja aikataulu toimitetaan osallistujille ennen tilaisuutta. Kurssipäivä on osallistujille maksuton.

Päivä toteutetaan verkossa. Kurssi tulee koostumaan mm livekeskusteluista Teamsin avulla, luennoista ja erilaisesta tehtävistä Howspace-kurssialustalla. Osallistuaksesi tarvitset nettiyhteyden ja tietokoneen tai älypuhelimen/tabletin. Toimivat kaiuttimet tai vaihtoehtoisesti kuulokkeet ovat tarpeen ja jos haluat osallistua keskusteluun tarvitset myös mikin. Jos mikkiä ei ole myös chat-toiminnon kautta keskusteluun osallistuminen onnistuu kirjoittaen. Ohjelmia ei tarvitse ladata koneelle vaan niitä voi käyttää nettiselaimen kautta. Parhaiten ohjelmat toimivat uusimmilla ja päivitetyillä selaimilla kuten IE11, Edge, Chrome ja Firefox. Muista myös sallia ponnahdusikkunat, jotta mm livekeskusteluun liittyminen onnistuu.

Luottamushenkilöiden kurssille osallistuaksesi sinulla tulee olla Farmasialiiton jäsenrekisterissä voimassa oleva luottamus- tai varaluottamushenkilötoimi. Luottamushenkilöllä tulee olla mahdollisuus osallistua koulutukseen, ja se on palkallista työaikaa. Mikäli varaluottamushenkilö ei tilapäisesti hoida varsinaisen luottamushenkilön tehtäviä, on hänen sovittava koulutuksen palkallisuudesta työnantajan kanssa. Muista kuitenkin sopia koulutuksista työnantajan kanssa hyvissä ajoin ja vaikka koko vuodeksi kerrallaan. Mikäli osallistuminen on työnantajan toimesta hankalaa tai se evätään ilman kunnollisia perusteluita, ota yhteyttä Marja Lounentoon marja.lounento@farmasialiitto.fi.

Viimeinen ilmoittautumispäivä 10.4.2023. Ilmoittautuminen ja lisätiedot jäsenportaali Morttelissa. Lisätiedot marja.lounento@farmasialiitto.fi

Paikka ja aika

Paikkakunta

Etätilaisuus

Alkaa 26.04.2023 klo 09:00

Loppuu 26.04.2023 klo 17:00

Yhteyshenkilö

Marja Lounento

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.