Alueellinen luottamushenkilöpäivä

Luottamushenkilöpäivä on vahvistunut läsnäkoulutuksena pidettäväksi. Osallistuthan päivään ainoastaan täysin terveenä. Koulutuspäivän toteutuminen edellyttää riittävää osallistujamäärää.

Suosittelemme mahdollisuuksien mukaan osallistumaan oman alueesi päivään, jotta pääset verkostoitumaan saman alueen luottamushenkilöiden kanssa. Alustava aikataulu klo 9-17. Luottamushenkilöpäivän aikana käsitellään ajankohtaisia aiheita, mm. uutta työehtosopimusta ja perhevapaauudistusta. Tarkempi ohjelma ja aikataulu toimitetaan osallistujille ennen tilaisuutta. Kurssipäivä on osallistujille maksuton.

Luottamushenkilöiden kurssille osallistuaksesi sinulla tulee olla Farmasialiiton jäsenrekisterissä voimassa oleva luottamus- tai varaluottamushenkilötoimi. Luottamushenkilöllä tulee olla mahdollisuus osallistua koulutukseen, ja se on palkallista työaikaa. Mikäli varaluottamushenkilö ei tilapäisesti hoida varsinaisen luottamushenkilön tehtäviä, on hänen sovittava koulutuksen palkallisuudesta työnantajan kanssa. Muista kuitenkin sopia koulutuksista työnantajan kanssa hyvissä ajoin ja vaikka koko vuodeksi kerrallaan. Mikäli osallistuminen on työnantajan toimesta hankalaa tai se evätään ilman kunnollisia perusteluita, ota yhteyttä Marja Lounentoon.

Viimeinen ilmoittautumispäivä 21.4. Ilmoittautuminen on sitova.
Ilmoittautuminen jäsenportaali Morttelin kautta.
Osallistumisen peruuttaminen tulee tehdä 21.4. mennessä Morttelin kautta. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei osallistu koulutukseen, Farmasialiitto voi veloittaa 20 % jäsenkohtaisista koulutuksen kokonaiskuluista, ellei ole esittää lääkärintodistusta tai todistusta ylivoimaisesta esteestä.

Älä varaa matkaa ennen kuin päivän toteutustapa on vahvistettu! (Luottamushenkilöpäivä on varmistunut läsnäkoulutuksena pidettäväksi.) Liitto korvaa luottamushenkilöille kuitteja vastaan matkan edullisimman julkisen kulkuneuvon mukaan. Mikäli tarkoituksenmukaista julkisen liikenteen yhteyttä ei ole, maksetaan oman auton käytön kilometrikorvauksena verohallituksen päätöksen mukaiset verovapaaksi katsottavat enimmäismäärät. Oman auton käytöstä tulee sopia etukäteen Marja Lounennon kanssa. Muussa tilanteessa oman auton käyttäminen korvataan edullisimman julkisen liikenteen lipun hinnan mukaisesti. Lisäksi liitto järjestää poikkeustapauksissa majoituksen edelliseksi yöksi 2 hengen huoneisiin. Perusteet huoneelle ja verottajan tulkinta niiden korvaamisen hyväksymiseen tullaan tarkistamaan jokaisen kohdalla erikseen. Ilmoita huonetarpeesi Marjalle viimeistään viimeisenä ilmoittautumispäivänä.

Myöhemmin ilmoitettujen huonetarpeiden järjestymistä emme pysty takaamaan hotellien varaustilanteiden vaihtelun vuoksi.

Paikka ja aika

Original Sokos Hotel Arina

Paikkakunta

Oulu

Osoite

Pakkahuoneenkatu 16, Oulu

Alkaa 13.05.2022 klo 09:00

Loppuu 13.05.2022 klo 17:00

Yhteyshenkilö

Marja Lounento

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.