Alueellinen luottamushenkilöpäivä

Original Sokos Hotel Arina, Kauppakeskus Valkea 4 krs
Pakkahuoneenkatu 16, 90100 Oulu

Alueelliset luottamushenkilöpäivät 2023 järjestetään 6 eri paikkakunnalla sekä lisäksi yhtenä etätilaisuutena. Koulutuspäivän toteutuminen edellyttää riittävää osallistujamäärää. Koulutuspäivän toteutuminen vahvistetaan ilmoittautuneille ilmoittautumisajan umpeuduttua.

Suosittelemme mahdollisuuksien mukaan osallistumaan oman alueesi päivään, jotta pääset verkostoitumaan saman alueen luottamushenkilöiden kanssa. Alustava aikataulu klo 9–17. Luottamushenkilöpäivän aikana käsitellään ajankohtaisia aiheita, mm. uutta työehtosopimusta. Tarkempi ohjelma ja aikataulu toimitetaan osallistujille ennen tilaisuutta. Kurssipäivä on osallistujille maksuton.

Luottamushenkilöiden kurssille osallistuaksesi sinulla tulee olla Farmasialiiton jäsenrekisterissä voimassa oleva luottamus- tai varaluottamushenkilötoimi. Luottamushenkilöllä tulee olla mahdollisuus osallistua koulutukseen, ja se on palkallista työaikaa. Mikäli varaluottamushenkilö ei tilapäisesti hoida varsinaisen luottamushenkilön tehtäviä, on hänen sovittava koulutuksen palkallisuudesta työnantajan kanssa. Muista kuitenkin sopia koulutuksista työnantajan kanssa hyvissä ajoin ja vaikka koko vuodeksi kerrallaan. Mikäli osallistuminen on työnantajan toimesta hankalaa tai se evätään ilman kunnollisia perusteluita, ota yhteyttä Marja Lounentoon: marja.lounento@farmasialiitto.fi.

Viimeinen ilmoittautumispäivä 2.4.2023. Ilmoittautuminen ja lisätiedot jäsenportaali Morttelissa. Lisätiedot marja.lounento@farmasialiitto.fi

Paikka ja aika

Paikkakunta

Oulu

Alkaa 21.04.2023 klo 09:00

Loppuu 21.04.2023 klo 17:00

Yhteyshenkilö

Marja Lounento

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.