Alueellinen luottamusmiespäivä, Lappeenranta

VUODEN 2021 ALUEELLISET LUOTTAMUSMIESPÄIVÄT PIDETÄÄN KAIKKIEN PÄIVIEN OSALTA FARMASIALIITON HALLITUKSEN LINJAUKSEN MUKAISESTI KORONAN VUOKSI ETÄKOULUTUKSINA.

Suosittelemme mahdollisuuksien mukaan osallistumaan oman alueesi päivään, jotta pääset verkostoitumaan saman alueen luottamusmiesten kanssa. Kurssipäivä on osallistujalle maksuton. Alueellisilla päivillä käsittelemme ajankohtaisia asioita ja aihepiirit tarkentuvat lähempänä koulutusta. Alustavasti mukaan on tulossa ainakin asiaa seuraavan neuvottelukierroksen tavoitteista.

Luottamusmiesten kurssille osallistuaksesi sinulla tulee olla Farmasialiiton jäsenrekisterissä voimassa oleva luottamusmies- tai varaluottamusmiestoimi. Luottamusmiehillä tulee olla mahdollisuus osallistua koulutukseen, ja se on palkallista työaikaa. Mikäli varaluottamusmies ei tilapäisesti hoida varsinaisen luottamusmiehen tehtäviä, on hänen sovittava koulutuksen palkallisuudesta työnantajan kanssa. Muista kuitenkin sopia ensi vuoden koulutuksista työnantajan kanssa hyvissä ajoin ja vaikka koko vuodeksi kerrallaan. Mikäli osallistuminen on työnantajan toimesta hankalaa tai se evätään ilman kunnollisia perusteluita, ota yhteyttä Jenni Laksoon.

Ilmoittautuminen on avattu Mortteliin. Ilmoittautuminen umpeutuu 2 viikkoa ennen koulutuspäivää.

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen peruuttaminen tulee tehdä 14.1.2021 mennessä tapahtumakalenterin tapahtumailmoituksen mukaisesti Morttelin kautta. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei osallistu koulutukseen, Farmasialiitto voi veloittaa 20 % jäsenkohtaisista koulutuksen kokonaiskuluista, ellei ole esittää lääkärintodistusta tai todistusta ylivoimaisesta esteestä.

Paikka ja aika

Paikkakunta

Verkkokoulutus

Alkaa 28.01.2021 klo 09:00

Loppuu 28.01.2021 klo 15:00

Yhteyshenkilö

Jenni Lakso

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.