Canva ja visuaalisuus työnhaussa

Mikä on Canva? Miten näppärästi käytät still- tai videokuvaa työnhaun tukena?  Jos sinulla ei ole hajuakaan kuvien käytöstä, ei hätää. Tule mukaan webinaarin, niin opit, miten voit tuoda visuaalisuudella lisäarvoa esim. työnhakuasiakirjoihisi tai postauksiisi sosiaalisessa mediassa. Yhä useampi rekrytoija toivoo saavansa työhakemuksen videon muodossa.

Nuorempi polvi on syntynyt kännykkäkamera kädessä, ja heille videon edessä oleminen on luontevaa. Me, jotka käytämme kännykkää lähinnä puhumiseen, vierastamme monesti kameran edessä oloa. Tästä syystä sitä onkin hyvä harjoitella. Mitä useammin harjoittelet, sen luontevammaksi esiintyminen tulee.

Video ei kuitenkaan ole ainoa vaihtoehto. Voit ”kuorruttaa” työnhakuasiakirjojasi visuaalisilla elementeillä. Sosiaalisen median postauksiisi saat helposti lisää näkyvyyttä kuvien avulla. Webinaarissa käydään läpi ilmaisen Canva-palvelun käyttöä ja erilaisia kuvapankkeja. Lisäksi opit, miten tehdä hyvä video niin sisällöllisesti kuin teknisestikin. Tule rohkeasti mukaan!

Tämä webinaari sopii sinulle, jos:
-    haluat hyödyntää visuaalisuutta työnhaussa
-    haluat oppia käyttämään Canva-palvelua
-    haluat loistaa videolla.

Kouluttajana: Reetta Viinanen, Uppartners

Webinaariin ilmoittautuminen osoitteessa www.urapalvelut.fi/farmasialiitto. Portaali vaatii kirjautumisen, jonka jälkeen tarkistamme jäsenyytesi ja kirjautumisesi aktivoituu.

Paikka ja aika

Paikkakunta