Farmakogenetiikkakoulutus

syys 2019
matiketopelasu

Farmakogenetiikkakoulutus

Farmasialiiton Proviisoriverkosto tarjoaa koulutuksen farmakogenetiikan hyödyistä lääkehoidossa asiantuntijana Jari Forsström Abomicsilta.

Jari Forsström on sisätautien erikoislääkäri ja lääketieteellisen tietotekniikan dosentti. Hän on toiminut menestyksekkäästi sekä tietotekniikan että lääketieteen alalla. Forsström on toiminut lääketieteellisenä asiantuntijana sekä yksityissektorilla terveydenhuollon tietojärjestelmäyrityksissä että julkisissa organisaatioissa. Sisätautien erikoislääkärinä lääkehoidon päätöksentuki on ollut keskeisiä tutkimuksen ja kehityksen osa-alueita. Forsström on yksi Abomics Oy:n perustajista ja toimii yrityksen lääketieteellisenä johtaja. Hän on kysytty farmakogenetiikan kouluttaja Suomessa ja Pohjoismaissa.

Koulutus järjestetään Helsingissä Sokos Hotel Presidentissä (Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100 Helsinki), mutta koulutusta voi seurata kotikoneilta sekä mahdollisista paikallisten alueverkostojen etäkokoontumispisteistä (ilmoittautuminen ja info muuta kautta).

Koulutus on suunnattu kaikille Farmasialiiton jäsenille, jotka ovat kiinnostuneet syventämään osaamistaan farmakogenetiikasta. Koulutus on maksuton. 45 nopeinta mahtuu mukaan Helsingin tilaisuuteen rajoitetun tilan vuoksi. Seuraa oman alueverkostosi ilmoittelua mahdollisesta alueellisesta etäyhteyspisteestä.

17.30-18.25 Ruokailu (+ etäyhteyksien avaaminen)
18.25-18.30 Farmasialiiton Proviisoriverkoston tervehdys
18.30-19.30 Farmakogenetiikan hyödyt lääkehoidossa, Jari Forsström, sisätautien el., Dos., Abomics Oy
19.30-20.00 Kysymykset ja koulutuksen päätös

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 30.9.2019.

Voit ilmoittautua osallistumaan paikan päällä Helsingissä tai etänä kotisohvalta.

Muistathan että tilaisuuteen ilmoittautuminen on sitova, joten tulematta jättämisestä veloitamme 30 euroa, mikäli ei ole osoittaa lääkärintodistusta jälkikäteen.

Paikka ja aika

Sokos Hotel Presidentti