Fysiologiaa apteekin arkeen

heinä 2019
matiketopelasu

Fysiologiaa apteekin arkeen

Farmasialiitto haluaa tukea jäsentensä osaamisen kehittämistä tarjoamalla mahdollisuuden osallistua maksuttomasti yhdelle Farmasian oppimiskeskuksen verkkokurssille syksyllä 2019. Varaa paikkasi ajoissa päivittämään osaamisesi!

Taitava lääkeneuvontaosaaminen vaatii tuekseen hyvän ymmärryksen elimistön rakenteesta ja toiminnasta. Fysiologiaa apteekin arkeen -verkkokoulutus yhdistää farmakologiset mekanismit elinten ja niiden toiminnan perusteisiin.

Koulutuksessa mm.

• sydän ja verenkierto
  • maksa ja munuaiset
  • aivot ja hermosto

Asiantuntijoina verkkokoulutuksessamme professori Raimo K. Tuominen ja yliopistonlehtori Mikael Segerstråle.

Koulutuksen suorittaminen vie noin 7,5 tuntia. Verkkokoulutus on käytettävissä 6 viikkoa alkamishetkestä. Todistuksen voi tallentaa tai tulostaa oppimisympäristössä heti, kun kaikki tehtävät on hyväksytysti suoritettu. Todistus on tallennettava/ tulostettava verkkokoulutuksen voimassaoloaikana (6 viikon sisällä).

Verkkokoulutuksen käyttö vaatii osallistujalta tietokoneen, Internet-yhteyden ja selaimen.
Käyttöä tuetaan Internet Explorer Edge-, sekä uusimmilla Firefox- ja Chrome -selainversioilla. Verkkokoulutuksen voi suorittaa myös mobiililaitteilla. Järjestelmän käyttö ei edellytä muita asennuksia työasemalle eikä selaimen lisäosia

Tarkemman ohjelman löydät FOK:n sivuilta.

Koulutukset ovat Farmasialiiton jäsenille maksuttomia. Osallistujan tulee lähettää todistus koulutuksen suorittamisesta osoitteeseen jasenpalvelu@farmasialiitto.fi.  Koulutuksen suorittamatta jättämisestä perimme 75 euron peruutusmaksun. Voit osallistua vain yhteen koulutukseen.

Paikkoja kursseille on rajoitettu määrä. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Etusijalla koulutukseen on valmistuneet jäsenet.

Ilmoittautuminen 20.9.2019 mennessä Morttelin kautta. Ilmoittautuminen aukeaa 20.8.2018 kello 8.00.

Peruutukset koulutukseen tulee tehdä 20.9.2019 mennessä Morttelin kautta.

Mahdolliset kysymykset koulutuksesta voi lähettää osoitteella katja.sippola@farmasialiitto.fi.

Paikka ja aika

Paikkakunta