Haastavat asiakastilanteet

Asiakaspalvelutyössä kohdataan silloin tällöin haastavia tai jopa uhkaavia asiakastilanteita. Asiakas voi olla vihainen, kyseenalaistaa lääkehoidon tai farmasistin asiantuntijuuden. Haastavat asiakastilanteet -koulutuksen tavoitteena on antaa eväitä vuorovaikutteiseen ja vakuuttavaan asiakaspalveluun sekä kehittää asiakaspalvelijan osaamista viestintätyyleiltään haastavien asiakkaiden kohtaamiseen. Koulutus sisältää teoriaa ja toiminnallisia harjoituksia.

Kouluttajana toimii Tiina Naumanen Viestintäkoulutus Draivista. Tiinan erityisosaamisena on mm. esiintymistaitojen, vuorovaikutustaitojen ja ryhmäviestintätaitojen kouluttaminen. Viestintäkoulutus Draivi tarjoaa viestinnän ja draaman koulutusta sekä esiintymisen eri osa-alueita. Tiinaan ja yritykseen voit tutustua www.viestintakoulutusdraivi.fi

Koulutus on tarkoitettu farmasian opiskelijoille ja se toteutetaan Farmasialiiton ja Farmasian opiskelijajärjestö Fortiksen yhteistyönä. Ilmoittautuminen Fortiksen verkkosivuilla.

Paikka ja aika

Ca301, Canthia, Itä-Suomen yliopisto

Paikkakunta

Kuopio

Alkaa 13.03.2017 klo 17:30

Loppuu 13.03.2017 klo 20:30

Yhteyshenkilö

Heidi Jäntti

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.