Info luottamushenkilöille apteekkikohtaisen erän jakamisesta

Osa tulevista työehtosopimukseen perustuvista palkankorotuksista toteutetaan apteekkikohtaisena eränä ja järjestämme yhdessä Apteekkien työnantajaliiton kanssa etänä infotilaisuuden apteekkierän jakamisesta.

Info on tarkoitettu luottamushenkilöille tai erän jaossa mukana oleville varaluottamus- ja yhdyshenkilöille. Sopikaa osallistumisesta ajoissa apteekkarin kanssa. Infon voi kuunnellaan myös yhdessä apteekkarin kanssa samalta koneelta. Liittojen yhteinen näkemys on, että luottamushenkilöiden tulee voida perehtyä erän jakoon työajalla. Muista sopia tästä erityisesti niissä tapauksissa, jos katsot tallenteen jälkikäteen.

Info on tarkoitettu erityisesti sellaisille, jotka ovat ensimmäistä kertaa erän jaossa mukana tai haluavat kertausta apteekkierän jakamisesta. Erän jako-ohjeissa ei tapahtunut muutoksia, joten ainakin osalle asia on hyvinkin tuttua.

Kouluttajina toimivat työsuhdeasiantuntija Marja Lounento Farmasialiitosta ja toimitusjohtaja Kirsi Mäkinen Aptasta.

Info tallennetaan, ja se tulee myöhemmin katsottavaksi koko jäsenistölle.

Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautuminen tai osallistumisen peruuttaminen tulee tehdä 14.3.2022 mennessä Morttelissa. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei osallistu koulutukseen, Farmasialiitto voi veloittaa koulutuksen jäsenkohtaiset kulut, ellei ole esittää lääkärintodistusta tai todistusta ylivoimaisesta esteestä. Voit lähettää kysymyksiä aiheesta etukäteen: marja.lounento@farmasialiitto.fi.

Paikka ja aika

Paikkakunta

Webinaari

Alkaa 15.03.2022 klo 14:00

Loppuu 15.03.2022 klo 15:00

Yhteyshenkilö

Marja Lounento

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.