Keväinen liikuntailta

Järjestejänä AJR Tampere

Hyvä jäsen,

Tervetuloa liikkumaan ja saunomaan Varalan urheiluopistolle! Tapahtuma korvaa 2.4 aiotun tapahtuman.

Ohjelmassa on Varalan urheiluopiston ohjaama ulkopalloilu, jossa pääsemme liikkumaan vauhdikkaasti yhdessä (säänmukainen varustus). Ulkoilun jälkeen siirrymme Varalan rantasaunalle syömään ja kuulemaan K-vitamiinista ja Farmasialiiton ajankohtaisista asioista. Puhujina Vermanin Tomi Kuisma sekä Farmasialiiton Tampereen alueverkoston johtoryhmän puheenjohtaja Mari Kuuttila.

Sauna on lämmin, joten halukkaat pääsevät saunomaan ja uskaliaimmat jopa kastautumaan Pyhäjärveen! Saunatilat ovat käytössämme klo 22 asti, joten siihen saakka on aikaa syödä, saunoa, viettää mukavaa iltaa ja jutella kollegoiden kanssa.

Lähdetään yhdessä liikkumaan! Sitovat ilmoittautumiset jäsenille maksuttomaan illanviettoon 14.4.2017 mennessä ilmoittautumislomakkeella. Saat vahvistusviestissä tarkemmat ohjeet paikalle saapumiseen.

Paikkoja rajoitetusti.

Ystävällisin terveisin,
Suomen Farmasialiiton Tampereen aluejohtoryhmä

Paikka ja aika

Varalan Urheiluopisto

Paikkakunta

Osoite

Varalankatu 36, Tampere

Alkaa 19.04.2017 klo 17:30

Loppuu 19.04.2017 klo 22:00

Yhteyshenkilö

Mari Kuuttila

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.