Kuinka napata piilotyöpaikka?

Koulutuksessa opitaan, miten omaan työnhakuun saa vauhtia piilotyönhaun keinoin! Moderni työnhaku on isoilta osin piilotyönhakua ja omien verkostojen hyödyntämistä työnhaussa. Koulutuksessa käydään läpi parhaita kanavia ja keinoja piilopaikkojen löytämiseen.

Koulutuksen teemat

• Miksi piilotyönhaku on niin tärkeää?
  • Miten löytää piilotyöpaikkoja?
  • Miten piilotyöpaikkoja lähestytään?
  • Miten aloittaa verkostoituminen?
  • Miten hyödyntää omaa verkostoa piilotyönhaussa?

Koulutus alkaa klo 17.00 ja Helsingissä osallistuville on kahvitarjoilu klo 16.30 alkaen. Koulutukseen voi osallistua myös etäyhteydellä.

Ilmoittauminen 27.3. mennessä ilmoittautumislomakkeella

Kouluttajana valmentaja Pilvi Nybom, InCoaching Oy
Olen Pilvi Nybom ja teen työtäni aidosta halusta auttaa ihmisiä kehittymään ja organisaatioita menestymään, nykytyöelämän jatkuvatahtisen muutoksen keskellä. Autan työyhteisöjen ja yksittäisten työntekijöiden kehittämisessä sekä erilaisissa työnhaku-, uramuutos ja uudelleensijoittumistilanteissa. Valmentajana-konsulttina olen kokenut ja usein vaativassakin haasteissa mukana ollut. Olen työskennellyt myös suurissa suomalaisissa valmennustaloissa sekä ulkomailla.

Tapahtuman kuvaus

Koulutus on osa Farmasialiiton Urapalveluita. Urapalvelut tarjoavat Farmasialiiton jäsenille apua työnhakuun, oman osaamisen kehittämiseen, omassa työssä kehittymiseen sekä urasuunnitteluun. Lue lisää Urapalveluista Farmasialiiton verkkosivuilta Mitä saat -osiosta!

Paikka ja aika

Paikkakunta

Helsinki, myös verkossa

Osoite

Mäkelänkatu 2 A (3.krs), Helsinki, myös verkossa

Alkaa 05.04.2017 klo 17:00

Loppuu 05.04.2017 klo 19:30

Yhteyshenkilö

Sanna Passi

Kuinka napata piilotyöpaikka?

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.