Lääkehoidon tarkistukset apteekin palveluna

syys 2019
matiketopelasu

Lääkehoidon tarkistukset apteekin palveluna

Farmasialiitto haluaa tukea jäsentensä osaamisen kehittämistä tarjoamalla mahdollisuuden osallistua maksuttomasti yhdelle Farmasian oppimiskeskuksen verkkokurssille syksyllä 2019. Varaa paikkasi ajoissa!

Verkkokoulutus tarjoaa tietoa käytännön tarkistustyön ja sen kehittämisen tueksi. Potilastapausten kautta vahvistat kliinistä osaamista, ja luentojen kautta saat vinkkejä mm. kliinisen haastattelun periaatteisiin, suurten potilasmäärien käsittelyyn tarkistustyössä sekä tarkistuspalvelun kehittämiseen osana koneellista annosjakelua. Koulutuksen asiantuntijoina kuullaan mm. kliinisen farmakologian ja sisätautien erikoislääkäriä Outi Lapatto-Reiniluotoa sekä lääkehoidon arviointipalveluiden huippuosaajaa, proviisori Paula Timosta.

Koulutuksen suorittaminen vie noin 4 tuntia. Verkkokoulutus on käytettävissä 6 viikkoa alkamishetkestä. Todistuksen voi tallentaa tai tulostaa oppimisympäristössä heti, kun kaikki tehtävät on hyväksytysti suoritettu. Todistus on tallennettava/tulostettava verkkokoulutuksen voimassaoloaikana (6 viikon sisällä).

Verkkokoulutuksen käyttö vaatii osallistujalta tietokoneen, internet-yhteyden ja selaimen.

Käyttöä tuetaan Internet Explorer Edge-, sekä uusimmilla Firefox- ja Chrome -selainversioilla. Verkkokoulutuksen voi suorittaa myös mobiililaitteilla. Järjestelmän käyttö ei edellytä muita asennuksia työasemalle eikä selaimen lisäosia

Tarkemman ohjelman löydät FOK:n sivuilta.

Koulutukset ovat Farmasialiiton jäsenille maksuttomia. Osallistujan tulee lähettää todistus koulutuksen suorittamisesta osoitteeseen jasenpalvelu@farmasialiitto.fi. Koulutuksen suorittamatta jättämisestä perimme 75 euron peruutusmaksun. Voit osallistua vain yhteen koulutukseen.

Paikkoja kursseille on rajoitettu määrä. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Etusijalla koulutukseen on valmistuneet jäsenet.

Ilmoittautuminen 20.9.2019 mennessä Morttelin kautta. Ilmoittautuminen aukeaa 20.8.2019 kello 8.00.

Peruutukset koulutukseen tulee tehdä 20.9.2019 mennessä Morttelin kautta.

Mahdolliset kysymykset koulutuksesta voi lähettää osoitteella katja.sippola@farmasialiitto.fi.

Paikka ja aika

Paikkakunta