Lääkkeiden saatavuushäiriöt

elo 2019
matiketopelasu

Lääkkeiden saatavuushäiriöt

Sairaalafarmasiaverkosto järjestää 15.5. koulutuksen Lääkkeiden saatavuushäiriöistä.

Luennoitsijoina ovat Fimean edustaja Johanna Linnolahti, joka kertoo aiheesta "Lääkkeiden saatavuushäiriöt ja Fimean keinot häiriötilanteiden käsittelyssä".
Toinen luennoitsija, Henna Minne, tuo EAHP:n seminaarin kuulumisia aiheenaan "Lääkkeiden saatavuushäiriöt Euroopassa".

Koulutus järjestetään Helsingissä Farmasialiiton tiloissa (Itä-Pasila), josta se jaetaan webinaari-ohjelman välityksellä ympäri Suomea. Voit osallistua koulutukseen myös omalta kotikoneelta tai halutessanne voitte järjestää tilaisuuden esim. omalle työpaikallenne. Koulutuspaikan järjestäjänä huolehdit tilan sekä voit tilata suolaista syötävää ja kahvitarjoilun osallistujille ja laskuttaa nämä tilaisuuden jälkeen verkostolta.

Lähetämme linkin koulutukseen edeltävänä päivänä sähköpostitse. Lisäämme koulutuspaikkakuntia ilmoittautumislomakkeelle sitä mukaan kun niitä saamme.

Koulutus on Farmasialiiton jäsenille ilmainen ja ei-jäsenille 15€. Maksuohjeet lähetämme lähempänä tilaisuutta. Maksu tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Paikat ovat ensisijaisesti varattu Farmasialiiton jäsenille.

Ilmoittautumiset oheisesta linkistä.
Viimeinen ilmoittautumispäivä on lauantaina 11.05.2019.

Paikka ja aika

Farmasialiiton toimisto