Luottamushenkilöiden jatkokurssi

Luottamushenkilöiden jatkokurssilla syvennetään tietämystä apteekkien farmaseuttisen henkilöstön työehtosopimuksesta ja sen soveltamisesta kuten esimerkiksi palvelusvuosien ja ylitöiden laskennasta. Lisäksi paneudumme ajantasaiseen lainsäädäntöön, sairausajan palkkaan, epäasialliseen kohteluun ja tuotannollis-taloudellisiin irtisanomis- ja lomautusperusteisiin. Pidätämme oikeuden pieniin ohjelma- ja aihepiirimuutoksiin. Tarkemmat aihepiirit, ohjeistukset ja aikataulu lähetetään ilmoittautuneille automaattisesti noin viikkoa ennen kurssia.

Kurssi on tarkoitettu apteekkien luottamushenkilöille. Luottamushenkilöiden peruskurssi pitää olla suoritettu ennen kurssille osallistumista. Luottamushenkilöiden kurssille osallistuaksesi sinulla tulee olla Farmasialiiton jäsenrekisterissä voimassa oleva luottamushenkilö- tai varaluottamushenkilötoimi. Kurssi on varsinaiselle luottamushenkilölle palkallista työaikaa.

Kurssi toteutetaan verkkokurssina. Kurssi tulee koostumaan mm livekeskusteluista Teamsin avulla, nauhoitetuista luennoista ja erilaisesta tehtävistä Howspace-kurssialustalla. Osallistuaksesi tarvitset nettiyhteyden ja tietokoneen tai älypuhelimen/tabletin.

Suosittelemme kurssin tekemistä kotona tai muutoin rauhallisessa paikassa.

Ilmoittautuminen ja osallistumisen peruuttaminen tulee tehdä 23.10.2022 mennessä Morttelin kautta. Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei osallistu koulutukseen, Farmasialiitto voi veloittaa 20 % jäsenkohtaisista koulutuksen kokonaiskuluista, ellei ole esittää lääkärintodistusta tai todistusta ylivoimaisesta esteestä.

Paikka ja aika

Paikkakunta

Verkkokurssi

Alkaa 03.11.2022 klo 09:00

Loppuu 04.11.2022 klo 16:30

Yhteyshenkilö

Marja Lounento

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.