Kuvituskuva - Nainen osallistuu koulutukseen etäyhteydellä.

Luottamushenkilöiden peruskurssi

Luottamushenkilöiden peruskurssin tarkoituksena on perehtyä luottamushenkilöjärjestelmään, farmaseuttisen henkilöstön työehtosopimukseen ja siihen liittyviin lakipykäliin. Lisäksi kurssilla käsitellään työttömyyskassan jäsenyyttä ja farmaseuttisen henkilöstön eläketurvaa.

Kurssi on tarkoitettu apteekkien luottamushenkilöille, ja sille osallistuminen on maksutonta. Luottamushenkilöiden kurssille osallistuaksesi sinulla tulee olla Farmasialiiton jäsenrekisterissä voimassa oleva luottamushenkilö- tai varaluottamushenkilötoimi. Luottamushenkilöllä tulee olla mahdollisuus osallistua koulutukseen, ja se on palkallista työaikaa. Mikäli varaluottamushenkilö ei tilapäisesti hoida varsinaisen luottamushenkilön tehtäviä, on hänen sovittava koulutuksen palkallisuudesta työnantajan kanssa.

Ilmoittautuminen avataan Mortteliin myöhemmin. Tiedotamme ilmoittautumisen avautumisesta mm. Ajankohtaista luottamushenkilölle -tiedotteissa.

Paikka ja aika

Verkkokurssi