Luottamushenkilöiden peruskurssi

Luottamushenkilöiden peruskurssin tarkoituksena on perehtyä luottamushenkilöjärjestelmään, farmaseuttisen henkilöstön työehtosopimukseen ja siihen liittyviin lakipykäliin. Lisäksi kurssilla käsitellään työttömyyskassan jäsenyyttä ja farmaseuttisen henkilöstön eläketurvaa. Tarkempi ohjeistus ja aikataulu lähetetään ilmoittautuneille automaattisesti noin viikkoa ennen kurssia. Kurssi on tarkoitettu apteekkien luottamushenkilöille, ja sille osallistuminen on maksutonta.

Kurssi toteutetaan verkkokurssina, ja se koostuu mm. livekeskusteluista Teamsin avulla, nauhoitetuista luennoista ja erilaisista tehtävistä Howspace-kurssialustalla. Osallistuaksesi tarvitset nettiyhteyden ja tietokoneen tai älypuhelimen/tabletin.

Suosittelemme kurssin tekemistä kotona tai muutoin rauhallisessa paikassa.

Ilmoittautuminen ja osallistumisen peruuttaminen tulee tehdä 14.8.2022 mennessä Morttelin kautta. Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei osallistu koulutukseen, Farmasialiitto voi veloittaa 20 % jäsenkohtaisista koulutuksen kokonaiskuluista, ellei ole esittää lääkärintodistusta tai todistusta ylivoimaisesta esteestä.

Paikka ja aika

Paikkakunta

Verkkokurssi

Alkaa 25.08.2022 klo 09:00

Loppuu 26.08.2022 klo 16:30

Yhteyshenkilö

Marja Lounento

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.