Luottamushenkilöiden täydennyskurssi

Luottamushenkilöiden täydennyskurssin aihealueet kootaan pääsääntöisesti osallistujien toiveiden mukaan. Lisäksi kurssilla käsitellään ajankohtaisia aiheita, työhyvinvointia, vuorottelu- ja opintovapaata sekä syvennetään työehtosopimuksen tietämystä. Tarkempi ohjelma tarkentuu lähempänä koulutusta.

Täydennyskurssille voivat osallistua luottamushenkilöt, joilla on suoritettuna sekä peruskurssi että jatkokurssi. Koulutus järjestetään Tampereella Scandic Rosendahlissa, Pyynikintie 13.

Liitto maksaa luottamushenkilöille majoituskulut 17.-18.11. välisenä yönä sekä matkakulut edullisimman julkisen liikenteen mukaan.

Luottamushenkilöiden kurssille osallistuaksesi sinulla tulee olla Farmasialiiton jäsenrekisterissä voimassa oleva luottamus- tai varaluottamushenkilötoimi. Luottamushenkilöllä tulee olla mahdollisuus osallistua koulutukseen, ja se on palkallista työaikaa.

Viimeinen ilmoittautumispäivä 9.10.2022, ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen peruuttaminen tulee tehdä 9.10.2022 mennessä. Ilmoittautuminen ja osallistumisen peruuttaminen tehdään Morttelin kautta. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei osallistu koulutukseen, Farmasialiitto voi veloittaa 20 % jäsenkohtaisista koulutuksen kokonaiskuluista, ellei ole esittää lääkärintodistusta tai todistusta ylivoimaisesta esteestä.

Paikka ja aika

Paikkakunta

Alkaa 17.11.2022 klo 09:00

Loppuu 18.11.2022 klo 16:30

Yhteyshenkilö

Marja Lounento

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.