Luottamusmiehet: Apteekkikohtainen erä

Webinaarissa käydään läpi apteekkikohtaisen erän pelisäännöt ja uuteen työehtosopimukseen erän osalta tulleet muutokset. Webinaari on osallistujille maksuton.

Webinaari on tarkoitettu luottamusmiehille. Jos apteekissa ei ole luottamusmiestä/varaluottamusmiestä, voi webinaariin osallistua myös virallinen yhdyshenkilö. Heillä on oikeus osallistua koulutukseen työajalla. Myös vuosilomalla tai sairauslomalla olevilla luottamusmiehillä tai yhdyshenkilöillä on oikeus kuunnella webinaarin tallenne myöhemmin työajalla. Sopikaa osallistumisesta ajoissa apteekkarin kanssa. Parhainta olisi, että webinaari kuunnellaan yhdessä apteekkarin kanssa.

Tämä webinaari järjestetään yhdessä Apteekkien työnantajaliiton (Apta) kanssa. Kouluttajina toimivat Jenni Lakso ja Kirsi Mäkinen.

Ilmoittautumiset Morttelin kautta 12.5. mennessä.

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen peruuttaminen tulee tehdä 13.5. mennessä tapahtumakalenterin tapahtumailmoituksen mukaisesti. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei osallistu koulutukseen, Farmasialiitto voi veloittaa koulutuksen jäsenkohtaiset kulut, ellei ole esittää lääkärintodistusta tai todistusta ylivoimaisesta esteestä. Ilmoittautuminen perutaan tarvittaessa suoraan Morttelin kautta – omat ilmoittautumiset välilehdeltä.

Webinaari tallennetaan ja se tulee saataville myös jälkikäteen koko jäsenistölle.

Paikka ja aika

Paikkakunta