Luottamusmiesten neuvottelutaidon kurssi (peruskurssin osa), Helsinki

HUOM! Kurssin toteutustapa ja vetäjä vahvistetaan myöhemmin!

Luottamusmiesten neuvottelutaidon kurssilla opetellaan neuvottelun prosessia (valmistautuminen, aloitus, neuvottelun vuorovaikutus, päätöksen tekeminen ja neuvottelun jälkeiset asiat). Kurssilla lähestymme neuvottelua vaikuttamistilanteena ja vuorovaikutusosaamisen näkökulmasta. Ohjelma tarkentuu lähempänä koulutusta, ja se lähetetään ohjeistuksineen osallistujille automaattisesti sähköpostitse.

Neuvottelutaidon koulutus on osa luottamusmiesten peruskurssia, ja jokaisen peruskurssille osallistuvan tulee osallistua myös neuvottelutaidon koulutukseen. Aiemmin neuvottelutaidon koulutus oli osa jatkokurssia. Jos on käynyt aiemmin peruskurssin ja osallistunut vuonna 2016 tai sen jälkeen jatkokurssille, neuvottelutaidon koulutus puuttuu kokonaisuudesta. Olemme sopineet Aptan kanssa, että neuvottelutaidon koulutukseen voi osallistua luottamusmies, jolta tämä koulutus puuttuu. Osallistuminen on maksutonta.

Luottamusmiesten kurssille osallistuaksesi sinulla tulee olla Farmasialiiton jäsenrekisterissä voimassa oleva luottamusmies- tai varaluottamusmiestoimi. Luottamusmiehillä tulee olla mahdollisuus osallistua koulutukseen, ja se on palkallista työaikaa. Mikäli varaluottamusmies ei tilapäisesti hoida varsinaisen luottamusmiehen tehtäviä, on hänen sovittava koulutuksen palkallisuudesta työnantajan kanssa. Muista kuitenkin sopia ensi vuoden koulutuksista työnantajan kanssa hyvissä ajoin, vaikka koko vuodeksi kerrallaan. Mikäli osallistuminen on työnantajan toimesta hankalaa tai se evätään ilman kunnollisia perusteluita, ota yhteyttä Jenni Laksoon.

Ilmoittautuminen avautuu Mortteliin huhtikuussa.

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen peruuttaminen tulee tehdä 6.9.2021 mennessä tapahtumakalenterin tapahtumailmoituksen mukaisesti Morttelin kautta. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei osallistu koulutukseen, Farmasialiitto voi veloittaa 20 % jäsenkohtaisista koulutuksen kokonaiskuluista, ellei ole esittää lääkärintodistusta tai todistusta ylivoimaisesta esteestä.

Paikka ja aika

Paikkakunta

Toteutustapa vahvistetaan myöhemmin

Alkaa 23.09.2021 klo 09:00

Loppuu 23.09.2021 klo 15:00

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.