Luottamusmiesten peruskurssi, Tampere

HUOM! Kurssin toteutustapa vahvistetaan myöhemmin keväällä!

Luottamusmiesten peruskurssin tarkoituksena on perehtyä luottamusmiesjärjestelmään, farmaseuttisen henkilöstön työehtosopimukseen ja siihen liittyviin lakipykäliin. Lisäksi kurssilla käsitellään työttömyyskassan jäsenyyttä ja farmaseuttisen henkilöstön eläketurvaa. Tarkempi ohjeistus ja aikataulu lähetetään ilmoittautuneille automaattisesti noin viikkoa ennen kurssia. Kurssi on tarkoitettu apteekkien luottamusmiehille, ja sille osallistuminen on maksutonta.

Luottamusmiesten kurssille osallistuaksesi sinulla tulee olla Farmasialiiton jäsenrekisterissä voimassa oleva luottamusmies- tai varaluottamusmiestoimi. Luottamusmiehillä tulee olla mahdollisuus osallistua koulutukseen, ja se on palkallista työaikaa. Mikäli varaluottamusmies ei tilapäisesti hoida varsinaisen luottamusmiehen tehtäviä, on hänen sovittava koulutuksen palkallisuudesta työnantajan kanssa. Muista kuitenkin sopia koulutuksista työnantajan kanssa hyvissä ajoin, ja vaikka koko vuodeksi kerrallaan. Mikäli osallistuminen on työnantajan toimesta hankalaa tai se evätään ilman kunnollisia perusteluita, ota yhteyttä Jenni Laksoon.

Ilmoittautuminen avautuu Mortteliin helmikuussa.

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen peruuttaminen tulee tehdä 5.4.2021 mennessä tapahtumakalenterin tapahtumailmoituksen mukaisesti Morttelin kautta. Mikäli osallistumista ei ole peruttu ja/tai osallistuja ei osallistu koulutukseen, Farmasialiitto voi veloittaa 20 % jäsenkohtaisista koulutuksen kokonaiskuluista, ellei ole esittää lääkärintodistusta tai todistusta ylivoimaisesta esteestä.

Paikka ja aika

Paikkakunta

Toteutustapa vahvistetaan myöhemmin

Alkaa 22.04.2021 klo 09:00

Loppuu 23.04.2021 klo 15:00

Yhteyshenkilö

Jenni Lakso

signing-up

Alkaa

Loppuu

Ilmoittautuminen

Löydät Farmasialiiton järjestämien koulutusten materiaaleja ja tallenteita täältä.